ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل های تاشو
تکنولوژی

پتنت ال جی از موبایل با نمایشگر تاشو خبر می دهد

ظاهرا ۲۰۱۹ سال موبایل های تاشو خواهد چرا که شرکت هایی نظیر سامسونگ، هواوی و موتورولا در حال توسعه موبایل های انعطاف پذیر هستند و حالا پتنتی منتشر شده که نشان می دهد ال جی ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۱۴ تیر ۱۳۹۷ | ۱۰:۰۰

ظاهرا ۲۰۱۹ سال موبایل های تاشو خواهد چرا که شرکت هایی نظیر سامسونگ، هواوی و موتورولا در حال توسعه موبایل های انعطاف پذیر هستند و حالا پتنتی منتشر شده که نشان می دهد ال جی هم در حال گام برداشتن در این راستا است.

بر اساس این پتنت که در «اداره ثبت اختراع و نشان تجاری آمریکا» ثبت شده، موبایل تاشوی ال جی مثل گلکسی اکس سامسونگ به صورت عمودی تا می شود. کمپانی کره ای بدین منظور سازوکار لولای جدیدی را توسعه داد که امکان تا شدن نمایشگر از زوایای خاصی را فراهم کرده و از آسیب دیدن آن جلوگیری می کند. علاوه بر این برای جلوگیری از بسته شدن تصادفی نمایشگر دو آهنربا در حاشیه های آن کار گذاشته شده اند.

از نظر عملکرد اسمارت فون ال جی نحوه کار با موبایل های تاشوی معمولی را به ذهن متبادر می کند. برای مثال زمانی که محصول باز می شود، نمایشگر آن به صورت خودکار روشن شده و در صورت بسته شدن به شکل خودکار خاموش می شود. موبایل های تاشوموبایل تاشوی ال جی از دو اسپیکر، دو آنتن و دو میکروفون بهره می برد که تمامی آنها در بالا و پایین صفحه نمایش تعبیه شده اند. از سوی دیگر به منظور کاهش هرچه بیشتر حاشیه نمایشگر، دوربین با نمایشگر تاشو یکپارچه شده است. دوربین دوم هم نیز بیرون نمایشگر تعبیه شده تا کاربر حین بسته بودن نیر توانایی عکس گرفتن داشته باشد.

در حال حاضر مشخص نیست که ال جی چه زمانی موبایل تاشوی خود را معرفی خواهد کرد، هرچند مخفی کاری این کمپانی حاکی از این است که عجله خاصی برای این کار نداشته و ترجیح می دهند در خفا به تحقیق و توسعه ادامه دهند.

پیش از این مسئولان ال جی تاکید کرده بودند که به جای عرضه موبایل برای رقابت با شرکت های دیگر، تنها در زمان لازم اینکار را خواهند کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی