ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

مایکروسافت با 25 بازی و سخت افزاری جدید به گیمزکام 2018 خواهد آمد

مایکروسافت طی نمایشگاه گیمزکام که ماه آینده در آلمان برگزار خواهد شد، سخت افزار جدیدی از برند ایکس باکس رونمایی خواهد کرد. طبق آن چیزی که در بلاگ این کمپانی آمده، جدا از سخت افزاز ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۲۸ تیر ۱۳۹۷ | ۱۳:۱۵

مایکروسافت طی نمایشگاه گیمزکام که ماه آینده در آلمان برگزار خواهد شد، سخت افزار جدیدی از برند ایکس باکس رونمایی خواهد کرد.

طبق آن چیزی که در بلاگ این کمپانی آمده، جدا از سخت افزاز و لوازم جانبی تازه برای ایکس باکس، باید منتظر نمایش های جدیدی از بازی های انحصاری ایکس باکس وان و حتی چند سوپرایز باشیم. هنوز ماهیت این سخت افزار تازه مشخص نیست اما احتمالاً می رود که این رونمایی به مدل جدید ایکس باکس وان اختصاص داشته باشد.

باید به این نکته اشاره کرد که با توجه به این که چیزی از عرضه کنسول میان نسلی ایکس باکس وان ایکس نگذشته و مایکروسافت هم از چند بازی جدید برای کنسول نسل هشتمی خود رونمایی کرده، نباید منتظر معرفی ایکس باکس بعدی در این نمایشگاه باشیم. تحلیلگران پیش بینی کرده اند که کنسول های نسل بعدی مایکروسافت و سونی در اواخر سال 2019 یا 2020 رونمایی و عرضه خواهند شد.

کنترلر ایکس باکس الیت گیمزکام
مدل قبلی کنترلرهای الیت سریعاً در بازار نایاب شدند.

همچنین پیش از این تصاویری از مدل جدید کنترلر الیت کنسول ایکس باکس وان به بیرون درز کرده بود که حضور و معرفی رسمی آن طی گیمزکام 2018 قطعی به نظر می رسد. جدا از سخت افزارهای جدید، عناوینی مانند فورزا هورایزن 4 هم در کنار سایر انحصاری های مایکروسافت در گیمزکام امسال حضور خواهند داشت.

البته هنوز حضور بازی Crackdown 3 که چندسالی می شود در برزخ تولید گیر کرده و ماه گذشته هم تاریخ انتشار آن برای چندمین بار تاخیر خورد، به طور رسمی تایید نشده است.

در کل مایکروسافت قول حضور 25 بازی در گیمزکام امسال را داده که انتظار می رود در روزهای آینده اطلاعات بیشتری از این لیست منتشر شود. به عقیده عده زیادی نمایش مایکروسافت در E3 2018، بهترین کنفرانس این رویداد بود. ردموندی ها طی نمایش خود از نسخه های جدید هیلو، فورتزا هورایزن و Gears of War رونمایی کردند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی