ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

هواوی نوا 3i
تکنولوژی

هواوی نوا 3i معرفی شد؛ میان رده ای با چیپست جدید

هواوی که چندی قبل گوشی نوا 3 را با مشخصات یک پرچمدار معرفی کرده بود، اکنون نسخه دیگری از این سری را به شکل رسمی رونمایی کرده: هواوی نوا 3i که برخلاف مدل قبلی از ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۲۸ تیر ۱۳۹۷ | ۰۹:۳۰

هواوی که چندی قبل گوشی نوا 3 را با مشخصات یک پرچمدار معرفی کرده بود، اکنون نسخه دیگری از این سری را به شکل رسمی رونمایی کرده: هواوی نوا 3i که برخلاف مدل قبلی از 4 گیگابایت حافظه رم، دوربین اصلی دوگانه 2+16 مگاپیکسلی و دوربین سلفی دوگانه 2+24 مگاپیکسلی بهره می برد.

هواوی نوا 3i

هواوی نوا 3i اولین گوشی هوشمند این شرکت چینی با چیپست Kirin 710 به شمار می رود که بر اساس فرایند 12 نانومتری و توسط کمپانی HiSilicon ساخته شده. در این چیپست شاهد چهار هسته 2.2 گیگاهرتزی از نوع Cortex-A73 و چهار هسته 1.7 گیگاهرتزی از نوع Cortex-A53 هستیم. نمایشگر این گوشی 6.3 اینچی و از نوع LCD است که رزولوشن تمام اچ دی با نسبت تصویر 19:9 دارد.

هواوی نوا 3i

گوشی هواوی نوا 3i که برخلاف سیاست همیشگی غول تکنولوژی چین، این بار فقط در یک مدل (INE-LX2) عرضه می شود، از 128 گیگابایت حافظه داخلی برخوردار است که با استفاده از کارت حافظه microSD می توانید تا 256 گیگابایت دیگر به آن اضافه کنید. سیستم عامل این گوشی هم اندروید 8.1 همراه با رابط کاربری اختصاصی EMUI 8.1 است. قابلیت های هوش مصنوعی و حالت GPU Turbo هم به شکل پیش فرض روی این تلفن همراه فعال هستند.

هواوی نوا 3i

قابلیت های ارتباطی هواوی نوا 3i به وای فای 802.11b/g/n و بلوتوث 4.2 محدود است، یعنی در سال 2018 هستیم و خبری از وای فای سری a و بلوتوث 5 نیست. انتخاب درگاه میکرو USB و فقدان پشتیبانی از شارژ سریع برای باتری 3340 میلی آمپر ساعتی هم از دیگر تصمیمات عجیب هواوی برای این گوشی محسوب می شود.

هواوی نوا 3i در رنگ های مشکی، سفید و بنفش عرضه می شود و از همین امروز در برخی بازارهای جهان پیش فروش شده است. قیمت این موبایل فعلاً معادل 300 دلار (260 یورو) اعلام شده اما احتمالاً در بازارهای مختلف با قیمت های دیگری روبرو باشیم. همچنین شاید مثل همیشه این گوشی میان رده با اسم دیگری وارد بازار کشورمان شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • abo_l
    abo_l | ۲۸ تیر ۱۳۹۷

    ای کاش ۵.۸ بود

  • آریا
    آریا | ۲۸ تیر ۱۳۹۷

    با چیپ HiSilicon مفتش هم گرونه
    فقط کوالکوم

  • Sam Anderwood
    Sam Anderwood | ۲۸ تیر ۱۳۹۷

    کاش طراحی پی ۲۰ اینطوری بود

  • amir rahimi
    amir rahimi | ۲۸ تیر ۱۳۹۷

    خدا پدرشو بیامرزه بیخیال اون لوگو زشتش شده. من نمیدونم چه اصراری داره اون لوگو زشت و اون لوگو زشت تر هانر رو روی همه گوشی هاش بزنه و گند بزنه به ظاهر جلوی گوشی. اصلا بنظر من لوگو جلوی گوشی ظاهر رو خراب میکنه. فرقیم نداره سامسونگ باشه ال جی باشه یا هواوی

مطالب پیشنهادی