ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

تیزر جدیدی از فصل نهایی بازی The Walking Dead منتشر شد [تماشا کنید]

همه‌ی اتفاق‌های خوب پایانی دارند و بازی The Walking Dead نیز از این قاعده مستثنا نیست. این بازی که نخستین فصل آن در سال 2012 منتشر شد، از آن زمان تاکنون مسیری طولانی‌ را پیموده است ...

سورنا رضایی
نوشته شده توسط سورنا رضایی | ۲۹ تیر ۱۳۹۷ | ۱۳:۱۵

همه‌ی اتفاق‌های خوب پایانی دارند و بازی The Walking Dead نیز از این قاعده مستثنا نیست. این بازی که نخستین فصل آن در سال 2012 منتشر شد، از آن زمان تاکنون مسیری طولانی‌ را پیموده است و پس از انتشار سه فصل به تدریج به پایان خود نزدیک می‌شود. در حالی که بیش از یک ماه از معرفی فصل پایانی این بازی می‌گذرد، استودیو تل‌تیل گیمز تیزر جدیدی را منتشر کرده تا بار دیگر هایپ‌ها را برای تجربه‌ی این فصل بالا ببرد.

در تیزر جدیدی که از فصل نهایی بازی The Walking Dead منتشر شده است، کلمنتاین و ای‌جی (AJ) را مشاهده می‌کنیم که به همراه دیگر بچه‌ها به یک گروه جدید می‌پیوندند. با توجه به اطلاعات رسمی منتشر شده، کلمنتاین که اکنون مهارت بالایی در محافظت خود در برابر خطرها دارد، باید در جریان اتفاقات پیش رو از ای‌جی محافظت کند که معنای مشابهی با خانواده برای او دارد. همچنین طبق گفته‌های سازندگان، در این فصل شاهد فداکاری‌های کلمننتاین، صحنه‌های احساسی، مبارزه با زامبی‌ها و همچنین پایان داستان این شخصیت خواهیم بود.

همانند فصل‌های پیشین بازی The Walking Dead، در این فصل نیز کاربران باید در صحنه‌های مهم به تصمیم گیری بپردازند. این تصمیمات تاثیرات قابل توجهی روی جریان داستان خواهند گذاشت و کاربر را با عواقب مختلفی مواجه خواهند کرد. در ادامه می‌توانید تیزر منتشر شده را مشاهده کنید:

در پایان، لازم به ذکر است که نخستین قسمت از فصل نهایی The Walking Dead در تاریخ 14 آگوست (23 مرداد) برای سه پلتفرم پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی منتشر خواهد شد. نسخه‌ی نینتندو سوییچ نیز طبق گفته‌های سازندگان اواخر سال جاری میلادی در دسترس علاقه مندان قرار می‌گیرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Syiamak Bahari
    Syiamak Bahari | ۲۹ تیر ۱۳۹۷

    یه لحظه خوشحال شدم فکر کردم فصل نهایی سریالشه، خدا این فاجعه کی میخاد تموم بشه.

مطالب پیشنهادی