ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

پژو 508 هیبریدی در راه است

مدل هیبریدی نسل جدید پژو 508 در سال آینده معرفی خواهد شد. این مدل، ترکیبی از قابلیت رانندگی تماما الکتریکی به همراه اسپرت ترین تریم پژو موسوم به GT خواهد بود. این مدل هیبریدی به ...

پویا بهرامی
نوشته شده توسط پویا بهرامی | ۳۰ تیر ۱۳۹۷ | ۰۹:۰۰

مدل هیبریدی نسل جدید پژو 508 در سال آینده معرفی خواهد شد. این مدل، ترکیبی از قابلیت رانندگی تماما الکتریکی به همراه اسپرت ترین تریم پژو موسوم به GT خواهد بود.

این مدل هیبریدی به احتمال زیاد نام 508 PHEV را یدک کشیده و از سیستم نیمه هیبریدی بهره خواهد گرفت. یک موتور 1.6 لیتری بنزینی وظیفه چرخاندن چرخ های جلویی را بر عهده داشته و یک موتور الکتریکی نیز در محور عقب نصب خواهد شد.

اولین بار این سیستم یعنی E-Tense  که سیستم هیبریدی پلاگین شرکت دی‌اس نامیده می شود در مدل DS 7 Crossback E-Tense استفاده شد. این شاسی بند دی اس بر پایه پلت فرم EMP2 گروه PSA تولید شده است.

قدرت موتور 4 سیلندر بنزینی مدل هیبریدی نسل جدید پژو 508 درحدود 200 اسب بخار بوده و قوای محرکه آن به ژنراتور استارتر مجهز خواهد شد. موتور عقبی نیز در حدود 100 اسب بخار نیرو تولید کرده و گفته می شود که در سیکل جدید WLTP، برد حرکتی کاملا برقی این سدان اسپرت 49 کیلومتر است.

Peugeot-508-2019

این موتور برقی از باتری های لیتیوم یونی که دقیقا زیر صندوق عقب خودرو قرار گرفته است، نیرو می گیرد. پژو از فضای چرخ زاپاس برای قرار دادن باتری ها استفاده خواهد کرد به همین دلیل خللی در فضای کابین 508 نسل جدید که به مقدار بسیار زیادی اسپرت و کوچک طراحی شده است ایجاد نخواهد شد. این مسئله در هر دو مدل استیشن و فست بک(سدان) وجود دارد.

پژو 508

به نظر می رسد پژو برای این مدل از جعبه دنده 8 سرعته اتوماتیک استفاده کرده و موتور الکتریکی عقب نیز به صورت غیر مستقل از طریق اکسل، چرخ ها را به حرکت در خواهد آورد.

قوای محرکه مورد استفاده در این خودرو در مدل های پلاگ-هیبریدی آینده پژو یعنی مدل های 3008 و 5008 که هر دو هم بر پایه پلت فرم EMP2 هستند نیز مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

Peugeot-508-2019

پژو بیش از هر زمانی به سوی الکتریکی کردن محصولات خود روی آورده است و این بخشی از برنامه ریزی جدید گروه PSA (پژو، سیتروئن، دی اس، اوپل و واکسهال) می باشد. این برنامه ریزی برای خودروهای سایز بزرگ در نظر گرفته شده تا آن ها را به استفاده از قوای محرکه پلاگ-هیبریدی سوق دهد.

از طرف دیگر مدل های کوچک تری همچون 208 نیز که بر پایه پلت فرم CMP قرار دارند، به صورت کامل الکتریکی خواهند شد.

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • oldboy
    oldboy | ۱ مرداد ۱۳۹۷

    مرسی اه

مطالب پیشنهادی