ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

استارتاپ‌های الکامپ
تکنولوژی

لیست و جایگاه غرفه‌های استارتاپ‌ها در الکام استارز منتشر شد

لیست به روز رسانی شده استارتاپ هایی جانمایی شده در سالن الکام استارز منتشر شده و حال افرادی که قصد بازدید از نمایشگاه امسال را دارند می‌توانند با مراجعه به این لیست، از اسامی استارتاپ‌های ...

آرش پارساپور
نوشته شده توسط آرش پارساپور | ۱ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۱:۳۰

لیست به روز رسانی شده استارتاپ هایی جانمایی شده در سالن الکام استارز منتشر شده و حال افرادی که قصد بازدید از نمایشگاه امسال را دارند می‌توانند با مراجعه به این لیست، از اسامی استارتاپ‌های حاضر در نمایشگاه و جایگاه آنها با خبر شده تا بازدیدی موثر‌تر داشته باشند.

با افزایش استقبال استارتاپ ها فضای اختصاص یافته به این بخش در بیست و چهارمین نمایشگاه الکامپ افزایش یافته و قرار است در الکامپ بیست و چهارم 5 سالن در اختیار این کسب‌وکارهای نوپا قرار گیرد. امسال سالن های 8 و 9 و 10 و 11 و 27 در اختیار الکام استارز، الکام گیمز و الکام ترندز قرار گرفته است.

استارتاپ‌ های الکامپ
گفتنیست در اقدامی جالب، استارتاپ‌های شرکت‌‌کننده در الکام‌استارز ۹۷ که از جایی خارج از تهران می‌آیند، می‌توانند برای اقامت را‌حت‌تر تیم خود از تاریخ ۵ تا ۹ مرداد با مراجعه به سایت اتاقک  از ۷۰٪ تخفیف رزرو آنلاین اقامتگاه در تهران بهره‌مند شوند.

استارتاپ‌ های الکامپ

همزمان با برگزاری بیست چهارمین نمایشگاه بین المللی الکترونیک و کامپیوتر سه رویداد جانبی در سالن استارت اپ ها به مدت ۴ روز برگزار می شود. این سه برنامه به شرح زیر است:

  • اتاق شتاب: فرصتی برای گفتگو با افراد با تجربه، مشاوران، بنیان‌گذاران و منتورهای برتر زیست‌بوم کارآفرینی ایران و اروپا در حوزه های ارزیابی ایده‌ها، کشف نیازهای موجود در بازار، تیم سازی و کار تیمی، راه‌اندازی و شکل‌دهی به استارتاپ ها، شتابدهی استارتاپ ها، توسعه کسب‌وکار، مذاکره با سرمایه‌گذار و جذب سرمایه است. ثبت نام در این برنامه برای عموم علاقمندان آزاد و مبلغ آن 150 هزار تومان است و برای صاحبان کسب‌وکار 75 هزارتومان.
  • الکام پیچ: در الکام‌پیچ، استارتاپ‌ها کسب و کارشان را در زمان محدودی برای پنلی از داوران خبره ارائه کرده و نظرات آنان را دریافت می‌کنند. درپایان بهترین تیم‌ها معرفی می‌شوند. ثبت نام در این برنامه برای عموم علاقمندان آزاد و مبلغ آن 100 هزار تومان است.
  • آوردگاه سرمایه: در طی این بخش گروهی از سرمایه‌گذاران پرتجربه فعال در بخش‌های مختلف اقتصادی و صنعتی کشور در نشست‌هایی ویژه مشتاق تعامل با استارت‌آپ‌ها و شنیدن ایده‌ها و برنامه‌های آنها هستند.

استارتاپ‌ های الکامپ

برای دریافت لیست کامل و نقشه نمایشگاه امسال به این لینک مراجعه کنید.

گفتنیست در نمایشگاه امسال دیجیاتو نیز به عنوان حامی‌ رسانه‌ای الکامپ در سالن ۲۷ حضور دارد. برخی از اعضای تحریریه دیجیاتو در طول مدت زمان برگزاری نمایشگاه نیز میزبان حضور گرم شما بازدیدکنندگان خواهند بود.

بیست و چهارمین نمایشگاه الکامپ از تاریخ ششم الی نهم مرداد ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی