ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

با ویژگی‌های جدید بازی NBA 2K19 آشنا شوید

بازی NBA 2K18 را بدون شک می‌توان یکی از بحث برانگیزترین نسخه‌های سری 2K دانست که عرضه‌ی آن انتقادهای بسیاری را برای سازندگانش به همراه داشت؛ اضافه کردن پرداخت‌های درون برنامه‌ای به شکل گسترده و برخی ...

سورنا رضایی
نوشته شده توسط سورنا رضایی | ۲ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۴:۳۰

بازی NBA 2K18 را بدون شک می‌توان یکی از بحث برانگیزترین نسخه‌های سری 2K دانست که عرضه‌ی آن انتقادهای بسیاری را برای سازندگانش به همراه داشت؛ اضافه کردن پرداخت‌های درون برنامه‌ای به شکل گسترده و برخی مشکلات دیگر در به وجود آمدن موج انتقادها نقش بسزایی داشتند. در چنین شرایطی، به تدریج در حال نزدیک شدن به تاریخ انتشار نسخه‌ی جدید این سری، یعنی بازی بازی NBA 2K19هستیم که وعده داده شده است نه تنها از مشکلات نسخه‌ی قبلی رنج نخواهد بود، بلکه چندین ویژگی‌ جدید را نیز معرفی خواهد کرد. در ادامه خلاصه وار به معرفی این ویژگی‌ها خواهیم پرداخت:

سیستم توپ ربایی جدید

سیستم توپ ربایی در سری بازی‌های 2K هیچ وقت ایده آل و بدون مشکل نبوده است. به این مشکلات، باید غیر واقع گرایانه و غیر قابل پیش بینی بودن را نیز اضافه کرد. طرفداران این سری بازی‌ها همیشه انتقادهای فراوانی را به خاطر این مشکل مطرح می‌کردند و به نظر می‌رسد این بار قرار است این انتقادها مورد توجه قرار گیرد. با توجه به مقاله‌ی وبسایت گیم‌اینفورمر، فرصت‌های توپ ربایی در نسخه‌ی جدید از یک سیستم منطقه‌ای تبعیت می‌کنند که آسیب پذیری بازیکن مقابل را تعیین می‌کند. علاوه بر این، مدافعان برای زمان بندی هوشمندانه‎‌ی خود پاداش خواهند گرفت، بازیکنان باید در هنگام انجام یک دریبل بی‌نقص توجه بیشتری به دست مدافع داشته باشند و تشخیص زمان درست توپ ربایی نیز آسان‌تر شده است.

بهبود برخوردهای بازیکنان به یکدیگر

یکی از مشکلات تاثیر گذار و غیر قابل چشم پوشی بازی NBA 2K18، برخورد بازیکنان به یکدیگر و توقف آن‌ها بوده است. با توجه به مقاله‌ی وبسایت گیم‌اینفورمر، این مشکل در بازی NBA 2K19 حل شده است و حتی در محوطه‌ی نزدیک سبد که تراکم بازیکنان بالاست، دیگر شاهد توقف آن‌ها نخواهیم بود.

بازی NBA 2K19

بهبود جدال‌های یک در برابر یک

با سیستم حرکتی جدیدی که به نسخه‌ی پیشین اضافه شد، دریبل کردن مدافعان، حتی مدافعان با تجربه و حرفه‌ای به عملی بسیار ساده و بدون مشکل تبدیل شد. این موضوع در نسخه‌ی جدید مورد توجه سازندگان قرار گرفته است. علاوه بر این، مهارت حفظ توپ بازیکنان نیز دچار تغییراتی شده است و کاربرانی که علاقه‌ی بسیاری به انجام حرکات مختلف با توپ دارند، راحت‌تر قادر به انجام این کار‌ها خواهند بود. همچنین سیستم اتوماتیک Contest نیز حذف شده است.

هوش مصنوعی بهبود یافته

البته سازندگان بازی هر سال چنین وعده‌ای می‌دهند و مطابق رسم نیز چنین وعده‌ای برای بازی NBA 2K19 داده شده است. طبق صحبت‌های سازندگان، هوش مصنوعی مربوط به حمله‌های سریع ( که این مسئله شامل حرکات انحرافی بهتر و حرکت بازیکنان در مسیرهای بهتر می‌شود) بهبود یافته و در نتیجه بازیکنان زمان صحیح دابل کردن، تغییر مسیر برای پیدا کردن فضای باز و واکنش به استراتژی‌ها در زمان دفاع و حمله را به خوبی خواهند دانست.

شات مترهای بهتر

در نسخه‌ی جدید، علاوه‌ بر شات مترهای نسخه‌های NBA 2K17 و NBA 2K18، یک شات متر جدید نیز به بازی اضافه شده است. در واقع، کاربر می‌تواند با توجه به سلیقه‌ و راحتی خود، یکی از این 3 نوع شات متر را انتخاب کند. شات متر جدید در مقایسه‌ با نسخه‌ی قدیمی دچار دو تغییر قابل توجه شده است: نخست اینکه از این پس پرتاب‌های سه گام نیز با شات متر انجام می‌شوند تا بدین ترتیب، کسب امتیاز با استفاده از این حرکت نیازمند زمان بندی درست باشد؛ دومین تغییر نیز به سیستم اخطار پرتاب مربوط می‌شود که بهبود یافته است. نتیجه‌ی این تغییر، پایین آمدن پرتاب‌های ناموفق از فضای آزاد خواهد بود.

دفاع داخلی بهتر

از آن‌جایی که سیستم توپ ربایی در نسخه‌ی جدید بهبود یافته است، از این پس ورود به منطقه پرتاب سه امتیازی کار آسانی نخواهد بود. علاوه بر این، نحوه‌ی ایستادن مدافعان نیز دچار تغییراتی شده است تا بدین ترتیب عبور از میان آن‌ها و نزدیک شدن به سبد چالش برانگیز تر از قبل باشد.

سیستم جدید تیک‌اُور

یکی از مهم‌ ترین و قابل توجه ترین تغییراتی که در بازی NBA 2K19 اعمال شده است، سیستم جدید تیک‌اُور است که می‌توان آن را نسخه‌‌ی تغییر یافته‌ی سیستم On Fire در بازی آرکید NBA Jam دانست. عملکرد سیستم تیک‌اُور جدید اینگونه است که همزمان با ایجاد ریتم توسط بازیکن، یک متر در صفحه ظاهر می‌شود که زمان فعال شدن انیمیشن‌ها و قابلیت‌های ویژه‌ی بازیکن مورد نظر را نشان می‌دهد. برای نمایش وضعیت تیک‌اُور یک بازیکن، کاربرمی‌تواند دکمه‌ی LB کنترلر خود را فشار دهد. کاربر همچنین می‌تواند تیک‌اُور چندین بازیکن را به صورت همزمان فعال کند. آن روی سکه اما شرایطی خواهد بود که بازیکن با عملکرد ضعیف خود در هنگام مالکیت توپ، باعث تاثیر منفی خواهد شد.

بازی NBA 2K19

در پایان، لازم به ذکر است که بازی NBA 2K19 در تاریخ 16 شهریور برای 3 پلتفرم پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • ahadm 8888
    ahadm 8888 | ۲ مرداد ۱۳۹۷

    سلام
    میشه یه فکری برای اپلکشن سایتتون بکنید ? نه میشه لاگین کرد ..نه میشه ثبت نام کرد ..نظرات هم که ثبت نمی شند ..

مطالب پیشنهادی