ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ال جی دیسپلی
تکنولوژی

گزارش مالی ال جی دیسپلی از ضرر دهی مجدد حکایت دارد

ال جی دیسپلی که شایعاتی در مورد تامین پنل های آیفون بعدی توسط آنها به گوش می رسد، از زیان مالی در سه ماه دوم سال ۲۰۱۸ خبر داده است. عملکرد این کمپانی در سال گذشته ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۳ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۶:۰۰

ال جی دیسپلی که شایعاتی در مورد تامین پنل های آیفون بعدی توسط آنها به گوش می رسد، از زیان مالی در سه ماه دوم سال ۲۰۱۸ خبر داده است.

عملکرد این کمپانی در سال گذشته آنقدر ناامید کننده بوده که ۱۱ تحلیلگر برجسته زیان مالی ۲۱۹.۴ میلیون دلاری را برای آن پیش بینی کرده بودند؛ کره ای ها نیز با ثبت ۲۰۲ میلیون دلار ضرر مالی در سه ماهه دوم، تمام توان خود را برای برآورده کردن انتظارات این کارشناسان به کار بسته بودند.

درآمد این زیر مجموعه ال جی با ۱۵ درصد کاهش نسبت به مدت مشابه سال گذشته به ۴.۹۷ میلیارد دلار رسیده است. این کمپانی در سه ماهه اول سال ۲۰۱۸ هم زیان بوده و کارشناسان دلیل آن را قیمت گذاری پایین پنل های LCD به خاطر تولید بیش از حد آن توسط کمپانی های مختلف ذکر کرده اند. ال جی دیسپلیاین مساله باعث شده ال جی دیسپلی طرح های سرمایه گذاری در زمینه LCD را تا ۲.۷ میلیارد دلار کاهش دهد. علاوه بر این جنگ تجاری بین چین و آمریکا ممکن است روی برنامه های تولید آنها در چین و کره تاثیر گذار باشد.

تنها نکته مثبت فعلی را می توان ثبات در روند تغییر این کمپانی از پنل های LCD به LED عنوان کرد. در حال حاضر ۹۰ درصد از فروش ال جی دیسپلی مدیون نمایشگرهای LCD است و هنوز در بخش پنل های OLED به سوددهی نرسیده اما انتظار می رود در سه ماهه آینده به این مهم دست پیدا کند.

این پیش بینی باعث شده آنها در دو سال آینده ۱۷.۷ میلیارد دلار روی توسعه نمایشگرهای OLED سرمایه گذاری کنند.

بر اساس فرضیات فعلی اپل احتمال تولید نمایشگرهای آیفون ۶.۱ اینچی بهره مند از پنل LCD را به ال جی و هولدینگ ژاپن دیسپلی واگذار خواهد کرد که در این میان سهم کره ای ها ۲۰ میلیون پنل خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی