ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

هفت سنگ؛ روایتی ترسناک از همسایه جهنمی

برعکس هفته قبل که هفت سنگ پرخبری داشتیم، این هفته حاشیه‌های دنیای اپلیکیشن‌ کمتر بودند و به جای آن با یکی از پربازی‌ترین هفت سنگ‌های سال روبه‌رو هستیم؛ ابتدا آسفالت 9 به عرضه جهانی رسید، ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۵ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۸:۰۰

برعکس هفته قبل که هفت سنگ پرخبری داشتیم، این هفته حاشیه‌های دنیای اپلیکیشن‌ کمتر بودند و به جای آن با یکی از پربازی‌ترین هفت سنگ‌های سال روبه‌رو هستیم؛ ابتدا آسفالت 9 به عرضه جهانی رسید، بعد از آن ادیسه آلتو و Battleheart 2 به اندروید آمدند و در فاصله خیلی کمی نیز پورت عنوان متفاوت و مورد انتظار Hello Neighbor برای تلفن‌های هوشمند منتشر شد.

هنوز برای قضاوت زود است ولی اگر بخواهیم از ابتدای 2018 تاکنون بهترین هفت سنگ‌ها از لحاظ انتشار بازی‌ها را دسته بندی کنیم، هفت سنگ همین هفته با اختلاف خوبی بقیه را پشت سر می‌گذارد. در ادامه به مهمترین بازی‌های هفت روز گذشته می‌پردازیم، بنابراین بیایید ابتدا نگاهی به اخبار مهم این هفته بیاندازیم.

ابتدا از فورتنایت شروع می‌کنیم که از ساعاتی پیش یک منبع آگاه و قابل اعتماد ادعا کرده که نسخه اندروید بازی به مدت 30 روز در انحصار گلکسی نوت 9 خواهد بود و با این حساب، دارندگان دیگر دیوایس‌های اندرویدی برای تجربه بازی باید تا اوایل پاییز دست نگه دارند. فورتنایت محبوبیت زیادی دارد و عجیب نیست کره‌ای‌ها بخواهند از آن به عنوان یک برگ برنده برای فبلت بعدی خود استفاده کنند.

در کنار این شایعه عجیب، یک خبر قابل توجه دیگر نیز در این هفته منتشر شد؛ نسخه iOS گرید اتو اسپورت که سال گذشته با قیمت 9.99 دلار و بدون پرداخت درون برنامه‌ای انتشار یافت، 100 هزار نسخه تاکنون فروخته است. برای عنوانی با این قیمت رقم بدی نیست و مطمئنا با عرضه نسخه اندروید (امیدواریم هر چه زودتر بیاید) درآمد بازی افزایش می‌یابد.

Asphalt 9: Legends

دانلود آسفالت 9 برای اندروید

  • بازی آنلاین است

آسفالت 9 بالاخره منتشر شد و تمام خاطراتی بدی که با ساخته‌های چند ماه گذشته گیم لافت داشتیم را پاک کرد. هم بازیکن‌ها از دستپخت جدید فرانسوی‌ها استقبال کردند و هم منتقدان واکنش‌های مثبتی به این عنوان نشان داده‌اند. بنابراین بعید نیست بازی بتواند موفقیت‌های زیاد آسفالت 8 را تکرار کند. دیجیاتو در بررسی خود از بازی نوشت:

Asphalt 9 نشان داده که گیم‌لافت همچنان توانایی ساخت بازی‌های خوب را دارد. اثر جدید فرانسوی‌ها عنوان بی‌نقصی نیست ولی بازی جزو آن دسته عناوینی قرار دارد که ویژگی‌های مثبت‌شان به نقاط ضعف غلبه می‌کنند. بنابراین هنگام تجربه آسفالت 9 جای اینکه به مشکلات فکر کنید، ترجیح می‌دهید ماشین‌ها را در مسیرهای زیبای بازی برانید.

همانند بقیه عناوین سری، آسفالت 9 نیز عنوانی ریسینگ بوده و در چندین فصل باید سعی کنید مسابقات گوناگونی را به پایان برسانید. گرافیک همیشه بالای بازی‌های گیم‌لافت اینجا بیشتر از همیشه خودش را نشان داده و بازی با اتومبیل‌های فراوانش یک تجربه فراموش نشدنی به وجود می‌آورد.

Asphalt 9: Legends

Asphalt 9: Legends

سازنده: Gameloft قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS، اندروید و ویندوز فون حجم: 1500 / 1420 / 1840 مگابایت زبان:

Alto's Odyssey

Alto's Odyssey

  • بازی آفلاین است

«ادیسه آلتو» (Alto's Odyssey) چیزی شبیه به فلورانس است، به همان اندازه احساسات را درگیر خودش می‌کند و به همین خاطر سخت است که عاشق بازی نشوید. «ماجراجویی آلتو» (Alto's Adventure) یکی از دوست‌داشتنی‌ترین بازی‌های موبایل بود و استودیوی اسنومن (Snowman) با عنوان جدیدش توانسته یک غیرممکن را ممکن کند؛ بازی حتی از قسمت قبلی خودش هم بیشتر به دل می‌نشیند.

همانند گذشته در اینجا نیز کنترل شخصیتی اسکی سوار را دارید و باید با پشت سر گذاشتن موانع سعی کنید بیشترین رکورد را بزنید. البته با یک تفاوت بزرگ: این بار محیط‌های صحرایی جایگزین مناطق کوهستانی شده‌اند. اگر در قسمت قبلی روی برف‌ها اسکی سواری می‌کردید، حالا باید در مسیرهای خاکی رکوردشکنی کنید. دیجیاتو در بررسی خود از بازی نوشت:

Alto's Odyssey ادامه‌ای آبرومند برای قسمت قبلی خودش به حساب می‌آید. دیگر گیم پلی فدای گرافیک نشده و بخش دیداری بازی نیز با تمام زیبایی‌هایش، بعد از مدتی رنگ‌ و بوی تکرار به خودش نمی‌گیرد. همان چیزهایی که دوست داشتیم حالا بهتر شده‌اند. فوق العاده نیست؟

Alto's Odyssey

Alto's Odyssey

سازنده: Snowman قیمت: نسخه اندروید رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 199.7 / 55 مگابایت زبان:

Battleheart 2

  • بازی آفلاین است

دو هفته پیش از Battleheart 2 گفتیم، عنوانی که هر چند بین ایرانی‌ها شناخته شده نیست ولی بازیکن‌های جهان نزدیک به هفت سال منتظر عرضه قسمت دوم بازی بودند. مشابه شماره قبل، Battleheart 2 نیز اثری نقش آفرینی است؛ در هر مرحله دشمنان در محیط ظاهر شده و برای جنگیدن کافیست روی قهرمانان‌تان کلیک کنید، آن‌ها را به به سمت هر دشمنی که خواستید بفرستید و در این بین از قدرت‌های ویژه مختلفی استفاده نمایید.

Battleheart 2

Battleheart 2

سازنده: Mika Mobile قیمت: 3.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 459.4 / 214 مگابایت زبان:

Hello Neighbor

همسایه جهنمی

  • بازی آفلاین است

«سلام همسایه» (Hello Neighbor) روایتی مدرن و ترسناک‌ از بازی نوستالژی «همسایه‌هایی از جهنم» (Neighbours from Hell) به حساب می‌آید. در اینجا نیز به خانه همسایه‌تان می‌روید و نباید بگذارید او شما را پیدا کند، با این تفاوت که از آن تله‌ها و انیمیشن‌های طنز دیگر خبری نیست و گیمر باید راز بزرگ‌تری را کشف کند؛ شخصیت منفی داستان چه چیزی را در زیرزمین پنهان کرده است؟

بازی سه بخش مختلف داشته و در هر کدام از آن‌ها، در نمایی اول شخص باید به حل معماهای خانه بپردازید. در نسخه موبایل فقط بخش اول رایگان است و اگر خواستید قانونی به تجربه بازی ادامه بدهید، برای دو بخش بعدی باید 15 دلار پرداخت کنید. Hello Neighbor تجربه متفاوتی در سبک مخفی کاری/ترسناک به حساب بیاید و اگر دیوایسی قدرتمند دارید، نیم نگاهی به بازی داشته باشید.

Hello Neighbor

Hello Neighbor

سازنده: tinyBuild قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 1200 / 928 مگابایت زبان:

Hidden My Game by Mom 3

  • بازی آفلاین است

مادر داستان کنسول پسرش را قایم کرده، او می‌خواهد پیداش کند و حالا این وظیفه شما است تا در هر مرحله وسیله بازی پسر را بیاید؛ Hidden My Game by Mom خودش را جدی نمی‌گیرد و با ایده کلی و اسمی که دارد به خوبی این مسئله را ثابت کرده است. با این وجود بازی به همان اندازه که در نگاه اول عجیب و حتی احمقانه به نظر می‌رسد، به همان اندازه نیز توانسته با منطقی جالب، چاشنی طنز و معماهای جذابش فوق العاده باشد. بنابراین هر سلیقه‌ای که دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی را از دست ندهید.

Hidden My Game by Mom 3

Hidden My Game by Mom 3

سازنده: hap Inc قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 47 / 25 مگابایت زبان:

Fruit Master

  • بازی آفلاین است

فروت نینجا را با Knife Hit (که البته خودش کلونی از aa بود) ترکیب کنید؛ معجونی که به دست می‌آید همین Fruit Master است. در اینجا هر مرحله تعدادی میوه در محیط حرکت می‌کنند و حالا باید با چاقو، شوریکن و هر وسیله‌ای که دارید تمام آن‌ها را بزنید. فقط مراقب باشید ضربه‌تان خطا نرود چون در این صورت خواهید باخت. Fruit Master در مقایسه با بازی‌های اخیر Ketchapp هر چند تجربه به یادماندنی را به وجود نمی‌آورد ولی با این وجود در مواقع بی‌حوصگلی می‌تواند گزینه خوبی باشد.

Fruit Master

Fruit Master

سازنده: Ketchapp قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 67.6 / 37 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • se7en boy
    se7en boy | ۹ مرداد ۱۳۹۷

    آلتو شاهکاره هلو نیبورز هم مزخرف!

مطالب پیشنهادی