ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کانن از دوربین جیبی PowerShot SX740 HS با زوم 40 برابری رونمایی کرد

کانن اخیراً از دوربین جیبی جدیدی به نام PowerShot SX740 HS رونمایی کرده که به صورت خاص برای کاربران کژوال مانند ولاگرهایی که به دنبال دیوایسی جمع و جور برای ثبت تصاویر و ویدیوهایی سریع ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۹ مرداد ۱۳۹۷ | ۲۱:۵۲

کانن اخیراً از دوربین جیبی جدیدی به نام PowerShot SX740 HS رونمایی کرده که به صورت خاص برای کاربران کژوال مانند ولاگرهایی که به دنبال دیوایسی جمع و جور برای ثبت تصاویر و ویدیوهایی سریع می گردند ساخته شده است.

SX740 HS سنسوری 20.3 مگاپیکسلی دارد و لنزهایی 24-960 میلی متری که امکان دستیابی به زوم اپتیکال 40 برابری را مهیا می کنند؛ قابلیتی که برای یک دوربین کامپکت این چنینی، از کافی هم بیشتر است. ناگفته نماند که این دوربین نخستین دوربین در خانواده PowerShot نیز هست که ویدیوهای 4K ضبط می کند.

SX740 HS جدیدترین پردازنده تصویر کانن، یعنی DIGIC 9 را در خود جای داده که فیلم برداری با رزولوشن بالا و تصویربرداری مداوم 7.4 فریم بر ثانیه ای را به ارمغان می آورد. بدنه دستگاه یک پنل 3.0 اینچی LCD با قابلیت چرخش 180 درجه ای دارد و در کنار اتصالات وای فای و بلوتوث، دوربین کانن گزینه ای ایده آل برای تصویربرداران نه چندان حرفه ای به حساب می آید.

کانن PowerShot SX740 HS قیمتی 399 دلاری دارد و اواخر ماه آگوست روانه بازار می شود. مشکی و نقره ای هم رنگ های این دوربین خواهند بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی