ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

پشتیبانی فیلیمو
تکنولوژی

پشتیبانی سرویس فیلیمو 24 ساعته شد

فیلیمو با 24 ساعته کردن واحد پشتیبانی، ارتباط با مشتریان خود را توسعه داده و در هر ساعت از شبانه روز پاسخگوی نیازهای مشتریان است. واحد پشتیبانی این مجموعه بیش از یک سال است که ...

آرش پارساپور
نوشته شده توسط آرش پارساپور | ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۵:۴۵

فیلیمو با 24 ساعته کردن واحد پشتیبانی، ارتباط با مشتریان خود را توسعه داده و در هر ساعت از شبانه روز پاسخگوی نیازهای مشتریان است. واحد پشتیبانی این مجموعه بیش از یک سال است که فعالیت خود را آغاز کرده و به گفته این مجموعه از میزی یکنفره­ با یک اپراتور، به واحد سازمانی مستقل با 3 شیف کاری در شبانه ­روز رسیده است.

به نظر می‌رسد با رشد کاربران فیلیمو و به دنبال آن افزایش سوالات و مشکلات­شان، دیگر پاسخگویی در زمان اداری کافی نیست و نیاز به داشتن یک پشتیبانی 24 ساعته و دائمی بیشتر از همیشه احساس می‌شود. این­ها بخشی از گفته‌های «احسان عمرانی» مدیر پروژه سرویس فیلیمو است. او در ادامه صحبت‌هایش به بررسی رفتارهای کاربران فیلیمو اشاره می کند و می‌گوید:

«در بررسی های سال 96 فیلیمو به این نتیجه رسیدیم که تماشای آنلاین فیلم و سریال در هر ساعت از شبانه­‌روز اتفاق می­‌افتد. برای مثال  بیش از 10 درصد از میزان تماشای محتواهای فیلیمو در یک روز به ساعت­های پایانی شب یعنی بین 12 تا 1 اختصاص دارد. نیروهای وقت اداری در فیلیمو هم اخیرا با تماس‌های متعدد کاربران روبرو شده و تمامی این دلایل باعث شد تا هر چه سریعتر مقدمات 24 ساعته شدن پشتیبانی فیلیمو را فراهم کنیم و با آموزش نیروهای متخصص و انتقال تجربه­‌های دیگر اعضای تیم به آن­ها، حالا با 3 شیفت کاری در هر روز هفته به کار خود ادامه دهیم.»

پشتیبانی فیلیمو
عمرانی باور دارد که بسیاری از مشکلات کاربران فیلیمو در حقیقت ایراداتی از سوی ISPهاست و این موضوع با گفتمانی کوتاه بین کاربر و پشتیبانی فیلیمو بر طرف می‌شود. او معتقد است که پشتیبانی 24 ساعته می‌تواند بسیاری از این اختلالات و سوتفاهم‌های پیش آمده برای کاربران را راحت تر و زودتر حل و فصل کند.

گفتنیست پشتیبانی فیلیمو در هفت روز هفته و 24 ساعت شبانه روز و از طریق تماس با خط 02174524 فعالیت خواهد کرد و کاربران در صورت بروز هرگونه مشکل می‌توانند با این شماره‌ها تماس بگیرند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • محمد صفری
    محمد صفری | ۱۶ آذر ۱۴۰۰

    اگر تایم اشتراک ما تمام بشه حتی یک دقیقه هم به کسی انفاق نمیکنید اما ما باید تووی صف بمونیم برای دیدن فیلم حالا خوبه سایت داخلی

  • محمد صفری
    محمد صفری | ۱۶ آذر ۱۴۰۰

    ما منتظر بمونیم که یکی از سایت فیلمیو خارج بشه تا ما بتونیم بریم فیلم ببیتیمپس اشتراک جداگانه چرا میفروشید.
    یا اگر ی

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی