ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

از خانواده میزو 16 رونمایی شد؛ ارزان‌ترین پرچمداران مجهز به اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر

طی چند وقت اخیر، کمپانی میزو به اندازه سایر همتایان چینی خود نظیر هواوی و شیائومی موفق نبوده، اما این شرکت حالا از دو موبایل میزو 16 و میزو 16 پلاس رونمایی کرده که مشخصات ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۹:۱۵

طی چند وقت اخیر، کمپانی میزو به اندازه سایر همتایان چینی خود نظیر هواوی و شیائومی موفق نبوده، اما این شرکت حالا از دو موبایل میزو 16 و میزو 16 پلاس رونمایی کرده که مشخصات سخت افزاری بسیاری تحسین برانگیزی را با قیمت کمتر از 400 دلار ارائه می دهد.

هر دو پرچمدار تازه میزو به چیپست اسنپدراگون 845، شش یا هشت گیگابایت حافظه رم، دوربین دوگانه (با دو سنسور 12 و 20 مگاپیکسلی و زوم 3 برابری)، دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی با قابلیت تشخیص چهره و جک 3.5 میلی متری هدفون مجهز شده اند.

میزو 16

خبر خوش برای طرفداران موبایل های میزو اینست که ژست های حرکتی Mback هنوز در خانواده میزو 16 حاضرند؛ حتی با اینکه خبری از دکمه فیزیکی هوم نیست. بنابراین می توانید با تپ کردن دکمه ناوبری اصلی، به صفحه قبلی بازگردید، با نگه داشتن انگشت روی آن به صفحه اصلی بروید و انگشتتان را از بالای صفحه به پایین بکشید تا منوی آخرین اپلیکیشن ها باز شود.

هر دو دستگاه ضمناً به سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر مجهز شده اند که باعث می شود آنها را ارزان قیمت ترین موبایل های بازار بدانیم که از چنین قابلیتی بهره می برند. در واقع موبایل های میزو از Vivo X20 Plus UD و Vivo X21 هم ارزان تر هستند.

میزو 16 پلاس، چند تفاوت کلیدی با مدل استاندارد دارد و علاوه بر حافظه داخلی 128 یا 256 گیگابایتی، از باتری 3640 میلی آمپر ساعتی و نمایشگر 6.5 اینچی امولد با رزولوشن HD+ بهره می برد. برای مقایسه، میزو 16 در مدل های 64 و 128 گیگابایتی از راه می رسد و می توانید منتظر عرضه اش با باتری 3010 میلی آمپر ساعتی و نمایشگر 6 اینچی امولد با رزولوشن HD+ باشید. میزو 16 و میزو 16 پلاس هم اکنون با قیمت 395 و 468 دلار روانه بازار چین شده اند و احتمالاً بزودی راه خود را به سایر بازارها نیز باز می کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • OLD
    OLD | ۱۸ مرداد ۱۳۹۷

    فقط میشه یه کلمه گفت:
    wow!

    به لطف مقام عظما و یاران با وفایش گوشی چهارصد دلاری رو باید 4 میلیون بخریم :)

مطالب پیشنهادی