ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

بیکسبی 2.0 برای اولین بار همراه گلکسی نوت 9 عرضه می شود

سامسونگ امروز در مراسم آنپکد در شهر نیویورک، نسل دوم دستیار دیجیتالی هوشمندش یعنی بیکسبی 2.0 را به همراه گلکسی نوت 9 معرفی کرد. نوت 9 اولین گوشی سامسونگ محسوب می شود که به نسخه ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۱۸ مرداد ۱۳۹۷ | ۲۱:۴۵

سامسونگ امروز در مراسم آنپکد در شهر نیویورک، نسل دوم دستیار دیجیتالی هوشمندش یعنی بیکسبی 2.0 را به همراه گلکسی نوت 9 معرفی کرد. نوت 9 اولین گوشی سامسونگ محسوب می شود که به نسخه ارتقاء یافته بیکسبی مجهز است و به گفته سامسونگ، عملکرد بهتری در زمینه پردازش زبان طبیعی، پیش بینی نیازهای کاربر و پاسخگویی سریع دارد.

غول تکنولوژی کره گوشه ای از مهارت های جدید بیکسبی را روی صحنه به نمایش گذاشت، به خصوص اینکه مکالمه طبیعی تری را می توانید تجربه کنید. مثلاً اگر ابتدا در مورد کنسرت های اطراف از بیکسبی بپرسید و پاسخ دریافت کنید، در مرحله بعد بدون تکرار سؤال اول می توانید نتیجه را به کنسرت های همین هفته محدود کنید. این قابلیت را پیش از این در آمازون الکسا دیده بودیم.

بیکسبی 2.0 بر اساس نیازها و ترجیحات شخصی شما پیشنهاداتی را ارائه می کند. اگر از بیکسبی در مورد رستوران جدید سؤال کنید، بر اساس مکان هایی که تاکنون رزرو کرده اید به شما پاسخ می دهد. بنابراین اگر قبلاً رستوران های فرانسوی را تجربه کرده اید، دوباره به سمت آنها هدایت می شوید. همچنین بیکسبی می تواند زمان رزرو و تعداد افراد را هم بر اساس موارد قبلی حدس بزند.

اگرچه سامسونگ سرعت بیشتر بیکسبی 2.0 نسبت به نسل قبل را نوید داده، ولی روی صحنه مراسم معرفی با مکث های مختلف روبرو بودیم، به گونه ای که مجری برنامه پس از اجرای موفقیت آمیز هر فرمان به حضار یادآوری می کرد که باید تشویق کنند. بنابراین فعلاً عملکرد بیکسبی در مقایسه با دیگر دستیارهای هوشمند کندتر است.

گفتنیست بیکسبی 2.0 به عنوان مرکز کنترل اکوسیستم دستگاه های هوشمند سامسونگ عمل خواهد کرد اما همچنان با رقابت شدیدی در بازار مواجه است، چون سیری، گوگل اسیستنت و الکسا این بازار را تحت انحصار خود گرفته اند. باید دید آینده چه تغییراتی را در این وضعیت ایجاد می کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی