ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

اولین تریلر از گیم پلی Red Dead Redemption 2 منتشر شد [تماشا کنید]

طبق قولی که پیش از این راک استار گیمز داده بود، سرانجام اولین ویدیو از گیم پلی بازی Red Dead Redemption 2 منتشر شد. طی این تریلر 6 دقیقه ای که در ادامه می توانید ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۱۸ مرداد ۱۳۹۷ | ۲۱:۲۰

طبق قولی که پیش از این راک استار گیمز داده بود، سرانجام اولین ویدیو از گیم پلی بازی Red Dead Redemption 2 منتشر شد. طی این تریلر 6 دقیقه ای که در ادامه می توانید آن را مشاهده کنید، محیط پویای Red Dead Redemption 2 به همراه بعضی از مکانیک های گیم پلی به نمایش گذاشته می شوند.

یکی از نکاتی که در این ویدیو با آن روبرو می شویم به نحوه تعامل شخصیت اصلی بازی یعنی آرتور مورگان با سایر NPC های موجود در محیط بر می گردد. شما می توانید با توجه به نحوه رفتارتان، افراد حاضر در جهان بازی را به دوست یا دشمن تبدیل کنید. همچنین سیستم مبارزات تن به تن نیز نسبت به دیگر عناوین راک استار با پیشرفت زیادی همراه بوده و عمیق تر و پیچیده تر از همیشه به نظر می رسند.

همان طور که احتمالاً می دانید، آرتور در گروهی تبهکار عضویت دارد و به عنوان یکی از اعضای گروه وظیفه خواهیم داشت تا با انجام ماموریت هایی نظیر کمک به سایر اعضا یا شکار حیوان برای تهیه آذوقه، به حفظ گروه کمک کنیم.

همچنین قرار است فعالیت های زیادی برای انجام در کمپ وجود داشته باشد. برای مثال می توانید با سایر اعضا مشغول به بازی و شرط بندی شوید یا دور آتش جمع شده و خاطرات دوستانتان را بشنوید.

هر کدام از بخش های تیراندازی و شکار در بازی از المان های خاصی بهره می برند که قرار است طی تریلر بعدی Red Dead Redemption 2 به آن ها با جزییات بیشتری پرداخته شود. در نهایت باید گفت که در ویدیو بالا، گرافیک هم فوق العاده جلوه می کند و انتظار می رود که با عنوانی انقلابی طرف باشیم.

Red Dead Redemption 2 روز 4 آبان برای پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه خواهد شد. پیش بینی می شود که این عنوان، به پرفروش ترین بازی سال جاری میلادی تبدیل شود. همچنین تحلیل تریلر قبلی بازی را می توانید از این لینک مشاهده کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • GTA
    GTA | ۱۹ مرداد ۱۳۹۷

    قطعا یکی از بهترین بازی های تاریخ گیم می شه. دم راک استارز گرم

مطالب پیشنهادی