ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تحویل موبایل GLX
تکنولوژی

تحویل موبایل GLX با تاخیر صورت می گیرد، شاهین ها دیر به خانه می رسند

بهمن سال گذشته بود که ثبت نام گوشی‌های جدید جی ال ایکس به نام شاهین با قیمت قطعی یک میلیون تومان آغاز شد و حامیان تولیدات داخلی، به امید تحویل موبایل‌های خود در اردیبهشت ماه ...

پگاه طوسی
نوشته شده توسط پگاه طوسی | ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۸:۱۵

بهمن سال گذشته بود که ثبت نام گوشی‌های جدید جی ال ایکس به نام شاهین با قیمت قطعی یک میلیون تومان آغاز شد و حامیان تولیدات داخلی، به امید تحویل موبایل‌های خود در اردیبهشت ماه امسال، اقدام به ثبت نام کردند. اما تحویل موبایل GLX با تاخیر همراه شده و تغییر روند قوانین گمرکی موعد تحویل را عقب انداخت و موجب نارضایتی مشتریان و ضرردهی شرکت تولید کننده شد، اما با این حال شرکت جی ال ایکس می‌گوید که تمام تلاش خود را به کار گرفته تا بتواند، حداکثر تا پایان هفته جاری کلیه موبایل‌های ثبت نام شده را به مشتریان تحویل دهد.

«موبایل‌ها به قیمت قطعی 900 هزار تا یک میلیون تومان پیش فروش شدند، اما پس از تغییرات ارزی چند ماه اخیر قیمت تمام شده موبایل‌ها به بیش از دو میلیون تومان رسید.» این گفته «حمید سعیدی» رئیس هیات مدیره شرکت ارتباط همراه گویا اروند به دیجیاتو است که محصولات جی ال ایکس آن را تولید می‌کند.

تحویل موبایل GLX

سعیدی تغییر قوانین گمرکی و ترخیص نشدن قطعات موبایل را دلیل اصلی آماده نشدن گوشی‌های پیش فروش شده می‌داند و به دیجیاتو می‌گوید:

«این شرکت در منطقه آزاد قرار دارد و برای تهیه قطعات خود باید از ارز آزاد استفاده کند. در ماه‌های اخیر نیز افزایش قیمت ارز، بهای تمام شده محصولات را به بیش از دو میلیون تومان رساند اما از آنجائیکه شرکت، محصولات خود را با قیمت قطعی پیش فروش کرده بود، با همان قیمت هم به مشتریان تحویل خواهد داد. یعنی مبلغ مازاد که نزدیک به یک میلیون تومان است را شرکت خودش تقبل خواهد کرد.»

آنطور که سعیدی می‌گوید شرکت جی‌.ال.ایکس با همکاری و پیگیری وزیر ارتباطات و فناوری توانسته است تمامی قطعات را از گمرک ترخیص کند و بخاطر تاخیر در تحویل، هدایایی مانند ایرفون بلوتوثی و قاب ژله‌ای به عنوان هدیه به مشتریان داده خواهد شد تا تحویل موبایل GLX با رضایت بیشتری صورت بگیرد.

جی ال ایکس در میان مردم به عنوان تولید کننده موبایل ایرانی شناخته می‌شود اما با این حال قطعات آن از خارج کشور تامین می‌شود. به گفته سعیدی قطعات اصلی موبایل‌های جی ال ایکس از شرکت مدیا تک تایوان و لوازم جانبی از چین تامین می‌شود و در نهایت موبایل در ایران توسط مهندسی ایرانی اسمبل می شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • حمیدرضا
    حمیدرضا | ۲۳ مرداد ۱۳۹۷

    بازم دمشون گرم که به تعهدات خودشون پایبند هستند و با وجود ضرر و زیان دارن موبایل را به همون قیمت پیش فروش ارائه می‌کنن

  • Hossein_Rashnoo
    Hossein_Rashnoo | ۲۲ مرداد ۱۳۹۷

    "... و در نهایت موبایل در ایران توسط مهندسی ایرانی اسمبل می شود."
    تورو خدا بگید مهندسامون اینقدر به خودشون فشار نیارن اذیت میشن!
    خب همون اسمبل رو هم بدید چین انجام بده ارزونتر هم میشه! تولید ملی دارید میکنید الان؟!

  • ww_ea
    ww_ea | ۲۰ مرداد ۱۳۹۷

    جی ال اکس راحت از جیب در میاد ?

مطالب پیشنهادی