ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

Logolicious
نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی اپلیکیشن Logolicious؛ واترمارک بسازید و به اشتراک بگذارید

اگر مدیر یک کانال تلگرام یا پیج اینستاگرامی باشید، بی برو برگرد سر و کارتان به اپلیکیشن‌های سازنده واترمارک می‌افتد. روی دسکتاپ ابزارها فراوانند و دست‌تان برای انتخاب باز، ولی کمتر اپ موبایلی را پیدا ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۹:۰۰

اگر مدیر یک کانال تلگرام یا پیج اینستاگرامی باشید، بی برو برگرد سر و کارتان به اپلیکیشن‌های سازنده واترمارک می‌افتد. روی دسکتاپ ابزارها فراوانند و دست‌تان برای انتخاب باز، ولی کمتر اپ موبایلی را پیدا می‌کنید که بتوان روی کارش حساب باز کرد.

اکثر اپ‌های حرفه‌ای واترمارک‌ساز پولی هستند و اگر هم رایگان باشند، آنقدر تبلیغات اعصاب خرد کن به سر و رویتان می‌ریزند که بیخیال‌شان شوید. ولی همیشه استثناء هم وجود دارد. Logolicious یکی از همین اپ‌های استثنایی است که امروز با آن آشنا می‌شویم.

با بیش از ۱ میلیون دانلود و امتیاز ۴.۷ در پلی‌استور، Logolicious جزو بهترین ابزاریست که با آن می‌توانید واترمارک بسازید؛ بدون آنکه تبلیغات و محیط شلوغ و امکانات اضافی روی اعصاب‌تان رژه بروند.

Logolicious

کل رابط کاربری Logolicious در همین یک اسکرین‌شات بالا خلاصه می‌شود؛ مختصر و مفید و همه چیز در دسترس. ابزار «کافی» برای ساخت واترمارک را در اختیار دارید و لازم نیست که زمان زیادی به این کار اختصاص بدهید.

اولین قدم در Logolicious بارگذاری عکس شماست. بعد از آن می‌توانید لوگویی که قرار است به واترمارک‌تان تبدیل شود را به محیط اپ آورده و تغییرات دلخواه را رویش انجام دهید. این تغییرات شامل تغییر سایز، شفاف کردن لوگو، چرخاندن یا اضافه کردن نوشته به آن می‌شوند.

حتی لوگوی آماده کپی‌رایت و امکان قرار دادن واترمارک ضربدری روی صفحه (برای جلوگیری از کپی‌برداری) را هم در اختیار دارید و می‌توانید ابعاد و نسبت تصویر را هم تعیین کنید. اما مهم‌ترین و کاربردی‌ترین خصوصیت Logolicious این است که می‌گذارد برای واترمارک‌ها یک الگوی ثابت یا Template بسازید.

بدین صورت که با قرار دادن المان‌های دلخواه روی نقاط مختلف صفحه، یک الگوی ثابت بسازید که عکس‌های مختلف می‌توانند در آن قرار بگیرند و همراه با واترمارک به شکل یک فایل خروجی ذخیره شوند.

Logolicious

این خصوصیت به میزان زیادی در زمان‌تان صرفه‌جویی می‌کند تا برای واترمارک کردن چند عکس پشت سر هم نیازی نباشد که هر دفعه لوگو و نوشته‌ها را به طور دستی در صفحه قرار دهید. Logolicious شرایطی فراهم کرده که کنترل کاملی هم بر خروجی‌هایتان داشته باشید.

تصاویر واترمارک شده در این اپ می‌توانند به سه فرمت ذخیره شوند: PNG که بالاترین کیفیت را دارد، JPEG با حداقل فشردگی و JPEG که به میزان چهل درصد فشرده شده و کمترین حجم ممکن را دارد.

اما به اعتقاد بعضی کاربران، Logolicious با این سطح از امکانات بیش از حد ساده است چرا که به عنوان مثال گزینه‌ای برای واترمارک و ریسایز دسته‌جمعی تصاویر را در خود ندارد. طبیعتا این جزو اشکالات و نقایص برنامه است اما اگر به نیمه پر لیوان نگاه کنید، رایگان و عاری از تبلیغ بودن اپلیکیشن خودش یک مزیت بزرگ به حساب می‌آید.

تصمیم با شماست. اگر به دنبال واترمارک کردن انبوه عکس‌ها نیستید و اپ موبایلی را می‌خواهید که راحت و بی‌دردسر باشد، Logolicious مطمئنا به کارتان می‌آید. در غیر این صورت استفاده از نرم‌افزارهای دسکتاپ یا نسخه پولی اپ‌هایی مثل Add Watermark را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

Logolicious را می‌توانید به صورت کاملا رایگان از گوگل‌پلی دانلود کنید.

Logolicious

Logolicious

سازنده: The Laughing Dutchmen قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 11 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی