ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

توقف فعالیت DURR در ایران؛ قطعه‌ساز آلمانی فعالیت خود در ایران را متوقف کرد

قدمت کمپانی DURR که در زمینه های صنعتی و ساخت قطعات مکانیکی و قطعات یدکی فعال است به سال 1895 باز می گردد. این کمپانی طی سال های اخیر فعالیت هایی را نیز در خاک ...

دنیا شیخی
نوشته شده توسط دنیا شیخی | ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۰:۱۵

قدمت کمپانی DURR که در زمینه های صنعتی و ساخت قطعات مکانیکی و قطعات یدکی فعال است به سال 1895 باز می گردد. این کمپانی طی سال های اخیر فعالیت هایی را نیز در خاک کشورمان آغاز کرده بود اما روز گذشته اعلام شد که بعد از هشدار دولت آمریکا به تمام شرکت‌ هایی که خواهان داشتن رابطه تجاری با ایران هستند، شرکت تامین ‌کننده قطعات دوئر آلمان کلیه فعالیت ‌های تجاری خود در ایران را به حالت تعلیق درآورده است.
کارلو کروستو، مدیر امور مالی شدن دوئر در مصاحبه با روزنامه بوئرسن زایتونگ گفت: «کسب و کار در ایران طی سال گذشته رونق گرفته است. اکنون ما فعلاً فعالیت‌ هایمان در این کشور را متوقف کرده ‌ایم».قطعات یدکی«ما در سال 2017 توانستیم دو قرارداد مهم را برنده شویم، این خیلی مهم نیست، اما موضوع کوچکی هم نیست. این همچنین از نظر حاشیه (سودی که ما داریم از دست می‌ دهیم یک فرصت تلقی می‌ شد».
چین و آلمان هفته گذشته از روابط تجاری خود در مواجهه با تحریم‌ های جدید دولت ترامپ دفاع کردند. ترامپ گفته هر شرکتی که با ایران تجارت کند، از معامله با آمریکا محروم خواهد شد.قطعات یدکیچند شرکت اروپایی از جمله توتال، پژوسیتروئن، رنو و دایملر به‌ دلیل ترس از تحریم دولت آمریکا طرح‌ های خود برای سرمایه گذاری در ایران را متوقف کرده‌ اند. این درحالیست که اتحادیه اروپا معتقد است که کمپانی های تبعیت کننده از تحریم های آمریکا باید جریمه شوند اما به نظر می رسد که فارغ از مباحث سیاسی، زمینه اجرایی چندانی برای این امر وجود ندارد و شرکت های اروپایی یکی پس از دیگری در حال کوچ از بازار جذاب ایران هستند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • aqamorisny
    aqamorisny | ۲۲ مرداد ۱۳۹۷

    متاسفانه این خبر کاملا درسته و به ܂ ܂ ܂ رفتیم

مطالب پیشنهادی