ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

کاور جدید فیفا 19 مشخص شد؛ CR7 در لباس یوونتوس

بعد از آن که کریستیانو رونالدو به طور ناگهانی به باشگاه یوونتوس پیوست، بسیاری منتظر سرنوشت این بازیکن افسانه ای روی جلد بازی فیفا 19 بودند. حال و پس از این که رونالدو اولین بازی ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۱:۳۰

بعد از آن که کریستیانو رونالدو به طور ناگهانی به باشگاه یوونتوس پیوست، بسیاری منتظر سرنوشت این بازیکن افسانه ای روی جلد بازی فیفا 19 بودند. حال و پس از این که رونالدو اولین بازی خود را برای بانو پیر انجام داده، الکترونیک آرتز به طور رسمی از کاور جدید فیفا 19 رونمایی کرد.

جالب است بدانید که حضور رونالدو در یوونتوس تنها روی تصویر روی جلد فیفا 19 اثر نگذاشته و سازندگان این عنوان مجبور به تغییر بخش داستانی این بازی شده اند. پیش از این قرار بود که الکس هانتر با پیوستن به باشگاه رئال مادرید، قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا را همراه با رونالدو و سایر ستارگان این تیم تجربه کند.

جدا از آن که رونالدو به تنهایی روی کاور جدید فیفا 19 حضور دارد، در نسخه Champions Edition این بازی، او همراه با ستاره تیم ملی برزیل و باشگاه پاریس سینت ژرمن یعنی نیمار روی جلد حضور خواهد داشت.

کاور جدید فیفا 19 مشخص شد

پیش از این هم چنین مشکلی برای یکی دیگر از نسخه های این فرنچایز یعنی فیفا 14 پیش آمده بود و پیوستن گرت بیل از باشگاه تاتنهام به رئال مادرید باعث شد تا الکترونیک آرتز در فاز اول انتشار بازی قادر به تغییر کاورها نباشد.

طبق تغییراتی که قرار است در فیفا 19 شاهد آن باشیم، به نظر می رسد که با یکی از متفاوت ترین نسخه های این مجموعه روبرو خواهیم بود. یکی از این حالت های جدید Survival نام دارد که هسته کلی آن به بازی های بتل رویال شبیه است.

ویدیویی از همین بخش منتشر شده که می توانید آن را از اینجا تماشا کنید. جدا از بخش های جدید فیفا 19 که به صورت آفلاین قابل تجربه کردن هستند، بخش آلتیمیت تیم این بازی هم شاهد محتوای تازه ای خواهد بود.

زمان زیادی به انتشار فیفا 19 باقی نمانده و این عنوان در تاریخ 6 مهر برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و پی سی منتشر خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی