ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

تریلر زمان عرضه Battle of Azeroth منتشر شد؛ چهره جدید دنیای وارکرافت [تماشا کنید]

سرانجام امروز بسته الحاقی جدید World of Warcraft با نام Battle of Azeroth در دسترس قرار گرفت و به همین مناسبت بلیزارد تریلر جدیدی را از این عنوان منتشر کرده است. طی این تریلر، اطلاعات ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۲:۲۰

سرانجام امروز بسته الحاقی جدید World of Warcraft با نام Battle of Azeroth در دسترس قرار گرفت و به همین مناسبت بلیزارد تریلر جدیدی را از این عنوان منتشر کرده است.

طی این تریلر، اطلاعات بیشتری از جنگ میان دو نژاد Horde و Alliance که محتوای اصلی داستان Battle of Azeroth به آن ها اختصاص دارد، در اختیار ما قرار می گیرد.

این بسته الحاقی جدا از اضافه کردن 10 سیاه چال جدید به World of Warcraft، ماموریت ها و حالت های جدیدی را نیز به این عنوان اضافه می کند. یکی از این حالت های جدید Warfronts نام خواهد داشت که امکان تشکیل یک لشگر و رهبری آن برای حمله به مواضع دشمن را به بازی اضافه خواهد کرد.

در ضمن از این به بعد و با در دسترس قرار گرفتن Battle of Azeroth، سطح حداکثری بازیکنان به 120 افزایش خواهد یافت. بلیزارد امیدوار است که با اضافه کردن این تغییرات، دنیای وارکرافت را بعد از 14 سال هنوز برای طرفداران جذاب نگه دارد.

در ضمن، حتماً می دانید که از ماه گذشته تمام بسته های دنیای وارکرافت و خود بازی به صورت رایگان قابل دریافت هستند و شما برای تجربه این عنوان، تنها ملزم به پرداخت اشتراک 15 دلار در ماه خواهید بود. البته بسته الحاقی Battle of Azeroth قیمتی 50 دلاری دارد. در نهایت پیشنهاد می کنم که ویدیو سینماتیک این بسته الحاقی را از دست ندهید.

جدا از دنیای وارکرافت، بلیزارد پیش از این اعلام کرده بود که در حال کار روی چند نسخه از سری دیابلو است. طی ماه های گذشته، شایعه عرضه دیابلو 3 برای نینتندو سوییچ در فضای مجازی قوت پیدا کرده بود که البته بعد از مدتی توسط بلیزارد تکذیب شد.

معمولاً بین دو نسخه از یک فرنچایز بلیزارد فاصله زیادی وجود دارد. شما منتظر دنباله کدام یک از IP های موفق این کمپانی هستید؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی