ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی بازی Hyperdrome؛ بربرها رانندگان خوبی هم هستند

بعد از عرضه کلش رویال، سازندگان زیادی سعی کردند فرمول سوپرسل را گسترش دهند اما هیچکدام به اندازه خود فنلاندی‌ها و با حالت Touchdown نشان ندادند که بربرها چه پتانسیل‌های دیگری دارند. با این وجود Hyperdrome پایانی ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ | ۲۰:۰۰

بعد از عرضه کلش رویال، سازندگان زیادی سعی کردند فرمول سوپرسل را گسترش دهند اما هیچکدام به اندازه خود فنلاندی‌ها و با حالت Touchdown نشان ندادند که بربرها چه پتانسیل‌های دیگری دارند. با این وجود Hyperdrome پایانی بر این انحصار به حساب می‌آید.

اگر کلش رویال و کلش آو کلنز ثابت کردند که بربرها چه جنگجویان خوبی هستند و Touchdown هم توانایی‌های آن‌ها در زمین فوتبال را به تصویر کشید، استودیوی Travian Games با ساخته جدیدش نشان داده که این شخصیت‌های محبوب یک شوماخر درون نیز داشته و از قضا دستی بر رانندگی دارند.

Hyperdrome

Hyperdrome همزمان که اثر سوپرسل را به عنوان منبع الهام خود هدف قرار داده و ویژگی‌های دوست داشتنی آن را به ارث برده، در عین حال با تغییرات عظیمش یک تجربه کاملا متفاوت به وجود آورده و به این ترکیب هم به قدری لذت بخش ظاهر شده که در همان ثانیه‌های اول بازی، بقیه عناوین کارتی از ذهن‌تان بیرون می‌روند و فقط سرگرم مسابقات می‌شوید.

Hyperdrome را می‌توانیم «کلش رویال+ماشین‌سواری» بنامیم؛ بازیکن‌ها در مسابقاتی یک به یک کنترل ماشینی را به عهده دارند و هر کسی که زودتر به خط پایان برسد، برنده می‌شود. نکته اینجاست که همانند عناوین رانر، اینجا نیز اتومبیل‌ها خودشان در مسیر حرکت می‌کنند و بنابراین شما تنها یک وظیفه دارید: استفاده از کارت‌ها.

پیش از شروع هر مسابقه می‌توانید از بین کارت‌هایی که دارید، هشت عدد را با خود به میدان ببرید. این کارت‌ها حکم همان قدرت‌های ویژه ماشین‌ها را داشته و هر کدام دارای کارایی خاص خودشان هستند. یکی موشک پرتاب می‌کند، یکی مین می‌کارد و با یکی نیتروژن ماشین فعال شده و سرعت‌تان بیشتر می‌شود.

بعد از انتخاب کارت‌ها، حالا در زمین مسابقه و به کمک آن‌ها باید سعی کنید حریف را عقب نگه داشته و جلو بزنید. البته همانند بقیه عناوین کارتی در Hyperdrome نیز یک نوار انرژی وجود دارد و بنابراین پیش از استفاده از هر کارت، باید صبر کنید تا انرژی کافی را به دست بیاورید.

Hyperdrome
برای پیروزی یک راه دیگر وجود دارد؛ اگر فاصله‌تان با حریف زیاد شود، ماشین او منفجر شده و به عنوان برنده زمین مسابقه را ترک می‌کنید.

چیزی که Hyperdrome را تا این اندازه جذاب کرده، جدا از ایده‌های نو، تاثیر همین کارت‌ها روی روند بازی است. خیلی از کلون‌های کلش رویال این مسئله را نادیده می‌گیرند. در حالی که بخش زیادی از جذابیت اینگونه عناوین روی همین کارت‌ها می‌چرخد. Hyperdrome این قانون نانوشته را رعایت کرده و به همین خاطر هر بار که بازی را آغاز می‌کنید، با یک استراتژی متفاوت رقیب را شکست دهید.

بین بازی‌های ریسینگ، سال گذشته Data Wing ناگهانی آمد و بین کلیشه‌های این سبک توانست یک تجربه متفاوت به وجود بیاورد. امسال Hyperdrome این وظیفه را به عهده گرفته است. عنوانی که یکی نامزدهای رویداد معتبر گیمزکام هم شده و اگر بازی به روند خوبش ادامه بدهد، در پایان سال احتمالا رقیب سرسختی برای آسفالت 9 خواهد بود.

نه اینکه Hyperdrome عنوان بی نقصی است. در نسخه کنونی تعداد کارت‌ها کم بوده و تفاوت بین بعضی از آن‌ها می‌توانست بیشتر باشد. با این حال Hyperdrome فعلا در مرحله آزمایشی به سر می‌برد و با توجه به این مسئله، ویژگی‌های جذاب بازی به قدری هستند که این ضعف‌ها را نادیده بگیریم.

Hyperdrome - Tactical Battle Racing

Hyperdrome - Tactical Battle Racing

سازنده: Travian Games GmbH قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 76.66 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Elahimanesh
    Elahimanesh | ۲۹ مرداد ۱۳۹۷

    باحال بود. دمت گرم دیجاتو

مطالب پیشنهادی