ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

در سال 2019 خبری از نسخه جدید اساسینز کرید نخواهد بود

شرکت فرانسوی ‌یوبی‌سافت به صورت رسمی اعلام کرد در سال 2019 خبری از نسخه جدید اساسینز کرید نخواهد بود، زیرا این شرکت قصد دارد تا با تولید محتویات بیشتر برای بازی Assassin’s Creed Odyssey، کاربران را مجاب کند ...

سورنا رضایی
نوشته شده توسط سورنا رضایی | ۳۱ مرداد ۱۳۹۷ | ۲۳:۴۵

شرکت فرانسوی ‌یوبی‌سافت به صورت رسمی اعلام کرد در سال 2019 خبری از نسخه جدید اساسینز کرید نخواهد بود، زیرا این شرکت قصد دارد تا با تولید محتویات بیشتر برای بازی Assassin’s Creed Odyssey، کاربران را مجاب کند که به تجربه‌ آن ادامه دهند.

ایو گیمو، مدیر عامل یوبی‌سافت، در گفتگوی کوتاه خود با گیم‌اسپات که در رویداد گیمز کام 2018 انجام شد، توضیح داد دو بازی Assassin's Creed Origins و Assassin's Creed Odyssey به طور همزمان در حال ساخت بودند. همین مسئله نیز این فرصت را به آن‌ها داد که دو نسخه از این سری را پشت سر هم منتشر کنند:

در مورد سری اساسینز کرید باید بگویم یک نسخه در سال گذشته منتشر شد و یک نسخه نیز در سال جاری عرضه می‌شود اما این بدان معنا نیست که سال آینده نیز یک نسخه کامل از اساسینز کرید خواهیم داشت. این اتفاق [انتشار پیاپی دو نسخه از این سری] رخ داد، زیرا دو تیم توسعه داشتیم که هر کدام به صورت جداگانه روی یک نسخه کار می‌کردند.

نسخه جدید اساسینز کرید

ایو گیمو در پاسخ به سوالی قبلی، اعلام کرد که در سال 2019 خبری از یک نسخه «کامل» اساسینز کرید نخواهد بود. همین مسئله این سوال را به وجود آورد که آیا شاهد انتشار نسخه فرعی و کوتاه از این سری خواهیم بود یا خیر. او در پاسخ به سوالی پیرامون این موضوع اعلام کرد:

چیزی که می‌توانید در سال 2019 منتظرش باشید، محتویات بیشتر برای بازی Assassin’s Creed Odyssey است، زیرا تیم توسعه می‌خواهد به‌طور منظم چیزهایی جدیدی را به بازی اضافه کند که فکر می‌کنم توانایی مشغول کردن شما را برای چند سال دارند!

گیمو در بخش دیگری از مصاحبه‌ی خود گفت توقف انتشار سالانه‌ی اساسینز کرید تصمیم درستی بود و این فرصت را به توسعه دهندگان داد تا تغییرات اساسی را در جنبه‌های مختلف این سری ایجاد کنند:

زمان بیشتر، این فرصت را به تیم توسعه داد تا به چیزی که می‌خواستند دست پیدا کنند. جامعه‌ی طرفداران این سری نیز واکنش مثبتی نسبت به قضیه دادند و مطمئن هستم با توجه به تجربه‌ای که در Odyssey خلق کرده‌ایم، طرفدارانی که با مشاهده Origins به این سری بازگشتند، به طور حتم شگفت زده خواهند شد.

علاوه بر اعلام این خبر، در گیمزکام 2018 شاهد انتشار تصاویر و تریلرهای جدیدی از بازی Assassin’s Creed Odyssey بودیم. البته تعداد زیادی از این تصاویر و تریلرها در شرایط یکسان ضبط شده‌اند، با این تفاوت که یکی از آنها کاراکتر کاساندرا نمایش داده می شود و در دیگری، کاراکتر الکسیوس. توصیه می‌کنیم برای مشاهده به این لینک مراجعه کنید.

در پایان، لازم به ذکر است که جدیدترین نسخه از سری یعنی اساسینز کرید، یعنی Assassin’s Creed Odyssey در تاریخ 13 مهر برای سه پلتفرم پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی