ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

پتنت اپل
تکنولوژی

اپل برای کاهش هزینه های تولید آیفون به تامین کنندگان چینی روی می آورد

به نظر می رس اپل به دنبال کاهش هزینه دیوایس های آتی خود است؛ دیوایس هایی مانند آیفون های جدید، آیپد و مک بوک. منابع نزدیک به خبرگزاری دیجی تایمز اخیراً فاش کرده اند که ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۰:۳۰

به نظر می رس اپل به دنبال کاهش هزینه دیوایس های آتی خود است؛ دیوایس هایی مانند آیفون های جدید، آیپد و مک بوک. منابع نزدیک به خبرگزاری دیجی تایمز اخیراً فاش کرده اند که زنجیره تامین کنندگان تایوانی اپل، از این پس مجبور به رقابت با رقبای نوظهور چینی خواهند بود که همان سرویس ها و مدل های مدیریت محصول را با قیمتی مقرون به صرفه تر ارائه می دهند.

گفته می شود هم اکنون کمپانی تایوانی Simpo Technology که به تولید ماژول باتری می پردازد، دیگر با اپل همکاری نمی کند و در عوض به تامین باتری برای کمپانی های تولیدکننده دوچرخه های الکتریکی می پردازد. بنابراین تولید باتری آیفون ها و دیگر آی دیوایس آینده، برعهده دو کمپانی Desay Battery Technology و Sunwoda Electronic خواهد بود.

سه آیفون جدید اپل که طی ماه آتی میلادی به صورت رسمی معرفی می شوند.
سه آیفون جدید اپل که طی ماه آتی میلادی به صورت رسمی معرفی می شوند.

شرکت تایوانی Catcher Technology که به تولید شاسی فلزی می پردازد هم کمپانی دیگری است که با از دست دادن اپل به عنوان یکی از مشتریان مهم خود، به دنبال قراردادهای تازه می گردد. اهالی کوپرتینو تصمیم گرفته اند برای تولید شاسی به Everwin Presicion Technology روی بیاورند؛ حتی با این وجود که تولیدکننده چینی، در رویه های خود به اندازه همتای قبلی زبردست نیست.

کاهش هزینه های تولید به احتمال فراوان با هدف قیمت گذاری بهتر دیوایس های آینده صورت می گیرد. اپل در حال حاضر برای معرفی سه آیفون جدید در ماه سپتامبر آماده می شود و حتی با اینکه بسیار بعید به نظر می رسد مدل ارتقایافته آیفون X قیمتی کمتر از 999 دلار داشته باشد، اما احتمال دارد که با هیچ افزایش قیمتی نیز روبرو نشود. ناگفته نماند که اپل قبلاً ورژنی اقتصادی از آیپد را در اوایل سال 2018 معرفی کرده و در گزارش ها آمده که باید منتظر یک مک بوک ایر اقتصادی نیز باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی