ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

مرد عنکبوتی و رفقا در تریلر جدید Spider-Man [تماشا کنید]

تریلر جدیدی از بازی Spider-Man منتشر شده که رابطه مرد عنکبوتی با دوستان، دشمنان و هر شخص دیگری در نیویورک را به تصویر می‌کشد. در این تریلر که توسط وب‌سایت IGN منتشر شده، پیتر پارکر ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۶ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۶:۴۵

تریلر جدیدی از بازی Spider-Man منتشر شده که رابطه مرد عنکبوتی با دوستان، دشمنان و هر شخص دیگری در نیویورک را به تصویر می‌کشد.

در این تریلر که توسط وب‌سایت IGN منتشر شده، پیتر پارکر در برنامه رادیویی جیمسون حضور پیدا می‌کند و طی این برنامه ما اطلاعاتی را در مورد دوستان، افراد نزدیک به اسپایدرمن و دشمنانی که خواهان از بین بردن او هستند را دریافت می‌کنیم.

لیستی طولانی از دشمنان مرد عنکبوتی در این بازی دیده خواهند شد. شخصیت‌هایی مانند مستر نگاتیو و کینگ پین به عنوان دشمنانی قدیمی او،‌ دوباره باز خواهند گشت و جدا از آن‌ها، افرادی همچون شاکر، والچر و اسکورپیون نیز در این اسپایدرمن حضور دارند.

همچنین همانطور که گفته شد، سازندگان بازی در اینسامنیاک گیمز می‌خواهند لایه های بیشتری از شخصیت پیتر پارکر را به نمایش بگذارند و بر اساس تریلرهایی که تا امروز از Spider-Man منتشر شده،‌ افرادی همچون عمه می و مری جین نقشی مهم را در پیشبرد داستان ایفا خواهند کرد.

داستان بازی هم در نیویورکی عظیم رخ خواهد که اسپایدرمن با تاب دادن تار‌های خود با سرعت در آن جابجا می‌شود. در Spider-Man با نیویورکی عظیم، پر جنب و جوش و پر از جزییات طرف هستیم. جدا از شبیه سازی محیط نیویورک، بعضی از ساختمان‌های خیالی دنیای کتاب‌های مصور مارول مانند برج انتقام جویان هم در این بازی حضور خواهند داشت

قرار است تا در این بازی، جدا از تجربه چالش‌هایی که مرد عنکبوتی با آن‌ها روبرو می‌شود،‌ بخشی از زندگی عادی او را تجربه کرده و با بعد دیگری از زندگی او که در بازی‌های اسپایدرمن به آن کم‌تر پرداخته شده، آشنا خواهیم شد.

بازی Spider-Man در تاریخ 16 شهریور به صورت انحصاری برای کنسول پلی استیشن 4 عرضه خواهد شد. در هفته‌های اخیر شاهد انتشار تریلرهای متعددی از این عنوان بوده‌ایم که با دنبال کردن این تگ به‌ آن‌ها دسترسی خواهید داشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی