ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ایرباد سنهایزر
تکنولوژی

اولین ایرباد‌های بی سیم سنهایزر ۳۰۰ دلار قیمت خواهند داشت

سنهایزر از ایربادهای بی سیم خود رونمایی کرد که به لطف استفاده از درایور‌های پویای ۷ میلی متری به ارائه‌ی استریوی صدا می‌ پردازند. باطری این ایربادها توان ۴ ساعت شارژدهی دارد، گجت شارژری که ...

مانی میرجوادی
نوشته شده توسط مانی میرجوادی | ۹ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۷:۰۰

سنهایزر از ایربادهای بی سیم خود رونمایی کرد که به لطف استفاده از درایور‌های پویای ۷ میلی متری به ارائه‌ی استریوی صدا می‌ پردازند. باطری این ایربادها توان ۴ ساعت شارژدهی دارد، گجت شارژری که همراه ایرباد است می‌ تواند ظرفیت هشت ساعته‌ی دیگری نیز به آن اضافه کند. این گجت‌ها اواخر آبان ماه با قیمت ۲۹۹.۹۵ دلار عرضه خواهند شد.

ایرباد بی سیم سنهایزر از دستیار هوشمند صوتی پشتیبانی می کند. چیزی شبیه به سیری و دستیار هوشمند گوگل. استفاده از دو میکروفون متمرکز کمک می کند تا صدای شما در محیط شلوغ، واضح تر به نظر برسد. این موضوع به شما در زمینه‌ی برقراری تماس های تلفنی و کار با دستیار صوتی کمک شایانی خواهد کرد. همچنین این ایرباد‌ ها از ویژگی ارائه‌ی صوت شفاف پشتیبانی می‌کنند. این موضوع باعث می‌شود شما صدایی شفاف که با صدای محیط بیرون ادغام شده را بشنوید. البته این ویژگی قابلیت فعال شدن یا غیر فعال شدن دارد و زمان هایی مفید است که می خواهید علاوه بر شنیدن موسیقی از محیط اطراف خود هم مطلع باشید.

ایرباد سنهایزر

این ایرباد ها همراه با محفظه‌ هایی پارچه‌ای عرضه خواهند شد. خود ایرفون ها دارای بدنه‌ای فلزی و ضد عرق و ضد رطوبت هستند و سوکت شارژر ایرباد‌ ها دارای روکش طلایی و آهنربایی خواهد بود.

ایرباد های بی سیم سنهایزر زیبا و جذاب به نظر می رسند اما نباید از خاطر برد که آن ها با قیمتی هنگفت عرضه خواهند شد. قیمتی که به ۳۰۰ دلار می رسد، این دسته از ایرباد ها را در کنار گجت های صوتی Bose و B&O قرار می‌ دهد.

باید به یاد داشته باشیم که شرکت هایی مثل Jabra ایرباد های بی سیم مناسبی عرضه می‌ کند (مثلا Elite 65t) که با قیمتی نصف ایرباد بی سیم سنهایزر در بازار موجود هستند. به هر ترتیب باید منتظر بمانیم و ببینیم که آیا ایرباد های بی سیم جدید سنهایزر ارزش این قیمت بالا را دارند یا خیر.

ایرباد سنهایزر

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی