ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

سفر مامور 47 به جنگل‌های کلمبیا در جدیدترین تریلر 2 Hitman [تماشا کنید]

در حالی که چند ماه تا انتشار باقی مانده است، استودیو آی‌او اینتراکتیو و شرکت برادران وارنر تریلر جدیدی را از بازی 2 Hitman منتشر کردند که جنگل را به عنوان یکی از محیط‌های جدید ...

سورنا رضایی
نوشته شده توسط سورنا رضایی | ۱۱ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۲:۵۰

در حالی که چند ماه تا انتشار باقی مانده است، استودیو آی‌او اینتراکتیو و شرکت برادران وارنر تریلر جدیدی را از بازی 2 Hitman منتشر کردند که جنگل را به عنوان یکی از محیط‌های جدید بازی به نمایش می‌گذارد. با وجود اینکه نسخه قبلی تنوع خوبی در محیط‌‌ها داشت اما جای خالی محیط‌های جنگلی به شدت در آن حس می‌شد که خوشبختانه به نسخه جدید اضافه شده است.

با توجه به جدیدترین تریلر منتشر شده از بازی 2 Hitman، محیط‌ جنگلی در آمریکای جنوبی، کشور کلمبیا قرار دارد که به‌طور قابل توجهی زنده و پویا طراحی شده است. این تریلر که حدوداً 2 دقیقه زمان دارد، مامور 47 را نشان می‌دهد که با استفاده از پوشش‌های گیاهی به هدف نزدیک شده و سپس او را خفه می‌کند. در ادامه می‌توانید تریلر را مشاهده کنید:

چندی پیش، استودیو آی‌او اینتراکتیو اعلام کرد بازی 2 Hitman مجموعاً 6 نقشه منحصر بفرد خواهد داشت که در هر کدام جدا از ماموریت‌های اصلی، ماموریت‌های فرعی از جمله Elusive Target و Escalation Contract نیز خواهند داشت. این پایان ماجرا نخواهد بود و استودیو سازنده هم اکنون مشغول کار روی دو بسته دانلودی است. این بسته‌ها که شامل نقشه‌ها و ماموریت‌های جدید می‌شود، به صورت جداگانه پس از انتشار بازی به فروش می‌رسند.

یکی از تفاوت‌های قابل توجه بازی 2 Hitman نسبت به نسخه‌ی پیشین، وجود بخش Sniper Assassin است. طبق وعده‌های سازندگان، آزادی عمل بسیاری در به پایان رساندن ماموریت‌های این بخش وجود دارد که همین مسئله باعث سرگرم کننده بودن آن می‌شود. برای اطلاعات بیشتر، توصیه می‌کنیم به این لینک مراجعه کنید.

در پایان لازم به ذکر است که بازی 2 Hitman در تاریخ 22 آبان برای سه پلتفرم پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی عرضه خواهد شد. اگر هنوز فصل اول این بازی را تجربه‌ نکرده‌اید و در خرید آن نیز شک دارید، توصیه می‌کنیم نگاهی به بررسی این بازی  داشته باشید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی