ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

رونمایی از فراست در تریلر جدید مورتال کامبت 11 [تماشا کنید]

ساعاتی قبل، استودیو ندررلم آخرین قسمت از سری لایو استریم‌های Kombat Kast را پخش کرد که در جریان آن از شخصیت فراست در مورتال کامبت 11 رونمایی شد. فراست در گذشته نه چندان دور شاگرد ساب ...

سورنا رضایی
نوشته شده توسط سورنا رضایی | ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۲۳:۰۰

ساعاتی قبل، استودیو ندررلم آخرین قسمت از سری لایو استریم‌های Kombat Kast را پخش کرد که در جریان آن از شخصیت فراست در مورتال کامبت 11 رونمایی شد.

فراست در گذشته نه چندان دور شاگرد ساب زیرو بوده اما تصمیم استادش برای کنار گذاشتن دشمنی دیرینه خود با اسکورپیون این رابطه استاد و شاگردی را تحت الشعاع قرار می‌دهد. فراست که به هیچ وجه به این اتفاق راضی نبوده، استاد سابق خود را به مبارزه دعوت می‌کند اما در نهایت شکست خورده و تبعید می‌شود. با وجود تمامی این اتفاقات، فراست همچنان به دنبال کسب قدرت بیشتر و از بین بردن ساب زیرو است.

ظاهر فراست در مورتال کامبت 11 به شکل اساسی نسبت به گذشته تغییر کرده است و اکنون شباهت بسیاری به سایبورگ‌ها دارد. طبق اعلام سازندگان، فراست همچنان یکی از اعضای گروه Lin Kuei بوده و در بخش داستانی نیز از متحدان کرونیکا خواهد بود. با در نظر گرفتن این موضوع، به احتمال بسیار یکی از نبردهای بخش داستانی به تقابل فراست و ساب زیرو اختصاص داده خواهد شد.

فراست نیز همانند دیگر شخصیت‌های حاضر در مورتال کامبت 11 از انواع مختلف ضربات برای صدمه زدن به دشمنان استفاده می‌کند. اما جالب ترین آن‌ها احتمالاً قابلیت جدا سازی سر خود و استفاده به عنوان پرتابه باشد. در بخش دیگری از تریلر فیتالیتی فراست به نمایش گذاشته می‌شود که شباهت بسیاری به فیتالیتی ساب زیرو در مورتال کامبت یک دارد.

فراست در ابتدا دشمن خود را منجمد می‌کند. سپس با وارد کردن مشتی محکم به بالا تنه آن را کاملاً از بین برده و ستون فقرات را از بدن جدا می‌کند. در نهایت نیز مغز فرد کشته شده را بر می‌دارد تا از آن برای ساخت ربات‌های بیشتر و افزایش تعداد سربازان ارتش کرونیکا استفاده کند.

در پایان، لازم به ذکر است مورتال کامبت 11 امروز برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و پی سی عرضه خواهد شد. در ضمن، نمرات این بازی نیز منتشر شده‌اند که برای مشاهده آن‌ها می‌توانید به این لینک مراجعه کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Amir Baba
    Amir Baba | ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸

    خیلی بد بود مچر

  • Reza Dark
    Reza Dark | ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸

    عالی بود مچکر!

مطالب پیشنهادی