ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

هدیه سه گانه‌ ریزر به گیمر‌ها؛ رونمایی از هدست، کیبورد و ماوس جدید در IFA

امروز درب نمایشگاه IFA ۲۰۱۸ به روی عموم باز شده و اکنون کاربران می‌توانند گجت‌های به نمایش گذاشته شده در آن را مشاهده کنند. ریزر که در روز‌های ابتدایی رویداد‌های اولیه این نمایشگاه سکوت اختیار کرده ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۱۱ شهریور ۱۳۹۷ | ۰۰:۰۱

امروز درب نمایشگاه IFA ۲۰۱۸ به روی عموم باز شده و اکنون کاربران می‌توانند گجت‌های به نمایش گذاشته شده در آن را مشاهده کنند. ریزر که در روز‌های ابتدایی رویداد‌های اولیه این نمایشگاه سکوت اختیار کرده بود، به تازگی اعلام کرده که هدیه‌ سه گانه‌ای برای گیمر‌ها درنظر گرفته و به همین دلیل از هدست، صفحه کلید و ماوس جدیدی در جریان این نمایشگاه رونمایی کرده است.

ریزر

این سه تجهیز جانبی، هدست گیمینگ Kraken Tournament Edition، کیبورد BlackWidow Elite و ماوس بی سیم Mamba نام دارند که همگی آنها در جریان نمایشگاه IFA 2018 رونمایی شده‌اند.

ابتدا از هدست سبز رنگ شروع می‌کنیم. ویژگی‌های خاصی برای هدست گیمینگ Kraken Tournament Edition در نظر گرفته شده که از میان آنها می‌توان به قابلیت پخش صدای محیطی THX، میکروفون با کیفیت و رنگ سبز فسفری منحصر به فرد آن اشاره نمود.

ریزر
تفاوت صدای فراگیر معمولی با سیستم صدای محیطی THX

این هدفون‌ خاص از یک دانگل مخصوص نیز بهره می‌برد که حجم یا باس صدا، قابلیت صدای محیطی و روشن بودن میکروفون را کنترل می کند. علاوه بر این کابل اتصال ۲ متری، استفاده از هدست ۱۰۰ دلاری یاد شده را آسانتر کرده است.

همچنین ریزر، صفحه کلید و ماوس جدیدی هم معرفی کرده است. کیبورد تازه‌ی این شرکت که BlackWidow Elite لقب گرفته، در واقع به روز رسانی سال ۲۰۱۸ مدل‌های پیشین است که ویژگی‌های مطلوب قبلی‌اش را حفظ کرده است.

ریزر

ضمن اینکه قابلیت‌های جدیدی هم به آن اضافه شده. این نسخه اولین محصول از سری BlackWidow است که از حافظه‌ی آن بورد هیبردی و کلاود استفاده می‌کند و بدین شکل می توان ۵ پیکربندی دلخواه یا نورپردازی خاص را در آن ذخیره کرد.

در گوشه‌ی سمت راست و بالای این صفحه کلید که از USB 2.0 استفاده می‌کند، یک سری کلید‌های چند منظوره ی دیجیتال تعبیه شده که هر فرد قادر است برای آنها کاربری‌ موردنظرش را تعیین کند.

ریزر

ضمنا این صفحه کلید از ویژگی Hypershift و نرم افزار Synapse 3 ریزر پشتیبانی می‌کند. بدین صورت می‌توان همه‌ی کلید‌های این کیبورد را به کلید‌های ماکرو تبدیل کرد.

شرکت ریزر قصد دارد BlackWidow Elite خود را که کاملترین صفحه کلید گمینگ لقب گرفته با قیمت ۱۷۰ دلار به بازار عرضه کند.

ریزر

ماوس جدید معرفی شده توسط شرکت ریزر بسیار به مدل‌های قبلی خود شباهت دارد اما برخی ویژگی‌هایش نظیر دقت و عمر باتری ارتقا یافته است.

اکنون ماوس مامبای بی سیم ریزر عمر باتری ۵۰ ساعته دارد و بدین ترتیب گیمر‌ها می‌توانند با یک بار شارژ کردن مدت زیادی را به بازی بپردازند.

ریزر

همچنین ماوس جدید از سنسور نوری پیشرفته 5G بهره می‌برد که این مسئله موجب شده دقت رزولوشن ۹۹.۴ درصدی به ارمغان آید و همچنین دقت ۱۶ هزار DPI برایش ثبت گردد.

این ماوس ۷ کلید قابل برنامه ریزی دارد و با استفاده از نرم افزار Synapse 3 ریزر می‌توان کاربرد‌های متفاتی برایشان درنظر گرفت. ماوس بی سیم مامبای ریزر قرار است اواخر شهریور ماه به قیمت ۱۰۰ دلار در بازار‌های جهانی عرضه گردد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی