ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

نسخه رایگان بازی Counter-Strike: Global Offensive منتشر شد

چندی پیش و همزمان با انتشار به‌‌روز رسانی جدید، شرکت والو نسخه رایگان بازی Counter-Strike: Global Offensive را منتشر کرد که به کاربران خود اجازه می‌دهد تا تنها به رقابت با هوش مصنوعی بپردازند. این ...

سورنا رضایی
نوشته شده توسط سورنا رضایی | ۱۲ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۴:۰۰

چندی پیش و همزمان با انتشار به‌‌روز رسانی جدید، شرکت والو نسخه رایگان بازی Counter-Strike: Global Offensive را منتشر کرد که به کاربران خود اجازه می‌دهد تا تنها به رقابت با هوش مصنوعی بپردازند. این نسخه بدون شک برای افراد تازه وارد طراحی شده است تا قبل از رقابت با کاربران حرفه‌ای، خود را با هوش مصنوعی محک زده و بیشتر با ساز و کار بازی آشنا شوند.

نسخه رایگان بازی Counter-Strike: Global Offensive هم اکنون روی استیم قرار گرفته است و کاربران سیستم عامل‌های ویندوز، لینوکس و مک هم اکنون می‌توانند با مراجعه به این صفحه، آن را دریافت کنند. علاوه بر رقابت‌های PvE یا همان رقابت علیه هوش مصنوعی، کاربران می‌توانند از طریق این نسخه رایگان که به کلاینت GOTV متصل است، رقابت دیگر کاربران را نیز تماشا کنند. این کلاینت در سال 2012 به بازی اضافه شد و در گذشته SourenTV نام داشت.

بازی Counter-Strike: Global Offensive

پس از تجربه‌ نسخه رایگان بازی Counter-Strike: Global Offensive و مهارت یافتن در آن، می‌توانید نسخه اصلی بازی را خریداری کنید. والو هر از چند گاهی این نسخه را با تخفیف به فروش می‌رساند. با خرید این نسخه به رقابت‌های چندنفره با دیگر کاربران، مچ‌میکینگ آفلاین، XP و دیگر ویژگی‌های آنلاین دسترسی خواهید داشت.

چندی پیش، شرکت والو به‌روز رسانی برای بازی Counter-Strike: Global Offensive منتشر کرده بود که اسلحه MP5 را به بازی اضافه کرد. این مسلسل دستی در تمامی نسخه‌‌های کانتر استرایک حضور داشت و از اسلحه‌های محبوب کاربران نیز محسوب می‌شد اما سازندگان CS: GO تصمیم گرفتند تا اسلحه MP7 را جایگزین آن کنند.

در حدود یک ماه قبل، شرکت والو از سیستم ضد تقلب جدید خود تحت عنوان «ضد تقلب والو» (Valve Anti-Cheat) رونمایی کرد. این سیستم به صورت خودکار برنامه‍‌های تقلب نصب شده روی سیستم را شناسایی و سپس کاربر را بن می‌کند. نتیجه‌ فعالسازی این سیستم، بن شدن بیش از 60 هزار کاربر استیم در یک روز بود که تعدادی از آن‌ها، کاربران بازی Counter-Strike: Global Offensive بودند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • mshadi
    mshadi | ۱۲ شهریور ۱۳۹۷

    کی حوصله بازی کردن داره اخه

مطالب پیشنهادی