ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

Devel Sixty (1)
خودرو

با هیولای 6 چرخ Devel Sixty آشنا شوید؛ دومین سوپر اتومبیل شرکت اماراتی Devel Motors

مدتی می شود که شرکت اماراتی Devel Motors با معرفی یک اتومبیل خارق العاده خبرساز شده است. این سوپر اتومبیل Devel Sixteen نام داشته و به گفته سازنده پیشرانه آن توانایی تولید قدرتی در حدود ...

سعید علیپور
نوشته شده توسط سعید علیپور | ۱۳ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۷:۱۵

مدتی می شود که شرکت اماراتی Devel Motors با معرفی یک اتومبیل خارق العاده خبرساز شده است. این سوپر اتومبیل Devel Sixteen نام داشته و به گفته سازنده پیشرانه آن توانایی تولید قدرتی در حدود 5000 اسب بخار قدرت را دارد.

در کنار این ابر خودرو، اماراتی ها یک محصول عجیب و غریب به نام Devel Sixty توسعه داده اند. به لحاظ ظاهری این اتومبیل شباهتی با نمونه های حاضر در خیابان ها نداشته و می توان آن را تانکی با 6 چرخ توصیف کرد.

بی تردید لاستیک های غول پیکر 40 اینچی و ارتفاع 2.3 متری از خصوصیات بارز ظاهری Devel Sixty به شمار می روند. اجزای بدنه این خودروی همه جا رو عمدتا از فیبر کربن ساخته شده تا وزن آن تا حد ممکن پایین بیاید.

Devel Sixty (2)

نیروبخش این تانک خیابانی در مدل پایه یک موتور 6.75 لیتری توربو دیزل است که توانایی تولید 720 اسب بخار قدرت و 1000 نیوتن متر گشتاور را دارد. در قوی ترین نسخه موتور Devel Sixty برابر با 1500 اسب بخار قدرت تولید کند که این رقم تقریبا با بوگاتی شیرون هم تراز است.

Devel Sixty (6)

آنطور که در سایت Devel Motors اشاره شده، این هیولا شتابی برابر با 5.8 ثانیه داشته و قادر است به حداکثر سرعت 140 کیلومتر در ساعت دست پیدا کند. نکته جالب اینکه اماراتی ها ادعا می کنند محصول عجیبشان در ایالات متحده تولید می شود.

Devel Sixty (2)

تانک شش نفره Devel Sixty از امکاناتی مثل سیستم دید در شب برای جلو و عقب، دو وینچ قدرتمند، سیستم مسیریاب، سیستم تهویه مطبوع، صندلی های سرد و گرم شونده و دوربین دید در بخش عقب و جلو بهره می برد.

با چنین مشخصاتی، چنانچه کسی برای خرید Devel Sixty علاقه مند باشد، باید حداقل 450 هزار دلار برای کنار بگذارد که واقعا رقم زیادی برای یک اتومبیل کم نام و نشان است.

Devel Sixty (3)

برای نمایش توانمندی های این خودرو به تازگی یک مسابقه درگ بین آن و بنتلی Flying Spur ترتیب داده شده؛ در مسابقه مذکور که می توانید ویدیوی آن را در انتهای مطلب مشاهده کنید، Devel Sixty به راحتی از رقیب خود فاصله گرفته و بر آن غلبه می کند.

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Seyyedhojjatallah Hoseyni
    Seyyedhojjatallah Hoseyni | ۱۳ شهریور ۱۳۹۷

    عجب چیزیه لا مصب

  • MATELF
    MATELF | ۱۳ شهریور ۱۳۹۷

    شرکت اماراتی!!!!
    و اما حال و روز خودروسازای ایرانی؟؟؟

مطالب پیشنهادی