ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

تب هیجان انگیز فوتبال در تریلر جدید فیفا 19 [تماشا کنید]

روز گذشته الکترونیک آرتز تریلر هیجان انگیز جدیدی را از بازی فیفا 19 منتشر کرد که روی آغاز مهم‌ترین لیگ‌های فوتبال و آغاز تب این ورزش تاکید دارد. به نظر می‌رسد که الکترونیک آرتز امسال ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۲۴ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۷:۱۵

روز گذشته الکترونیک آرتز تریلر هیجان انگیز جدیدی را از بازی فیفا 19 منتشر کرد که روی آغاز مهم‌ترین لیگ‌های فوتبال و آغاز تب این ورزش تاکید دارد.

به نظر می‌رسد که الکترونیک آرتز امسال بیشتر از چند سال اخیر قصد ایجاد تغییر و تحول در نسخه جدید فیفا را دارد. جدا از تغییرات گیم‌پلی بازی که به خوبی در نسخه دمو رایگان فیفا 19 مشهود هستند، بخش‌های دیگر فیفا هم نسبت به گذشته دچار تغییرات گسترده‌ای شده‌اند.

مثلا و همانطور که از این تریلر جدید پیداست، تشویق کردن تماشاگران نسبت به گذشته تغییراتی را داشته و از این به بعد شاهد تشویق جداگانه بازیکنی خاص و تشکیل پازلی انسانی برای او در ورزشگاه خواهیم بود. تعداد ورزشگاه‌ها و تیم‌های حاضر در بازی هم نسبت به گذشته افزایش یافته و شما با کلکسیون کاملی از باشگاه‌های شناخته شده و محبوب در سرتاسر جهان روبرو خواهید بود.

البته احتمالا می‌دانید که کونامی موفق شد تا قراردادی انحصاری را با فدارسیون فوتبال روسیه برای استفاده از لیگ فوتبال این کشور امضا کند و به همین دلیل این لیگ و بازیکنانی نظیر سردار آزمون دیگر در نسخه اخیر فیفا حاضر نخواهند بود. البته، الکترونیک آرتز توانسته تا حق استفاده از لیگ قهرمانان اروپا را بعد از مدتی طولانی به دست آورد و به نظر می‌رسد که این رقابت‌ها نقش مهمی در بخش‌های مختلف فیفا 19 را ایفا خواهد کرد.

در ضمن بخش‌های فانتزی جدیدی به بازی اضافه شده که باعث می‌شوند تا گیم‌پلی بازی گزینه‌های بیشتری را پیش روی شما قرار دهد. مثلا می‌توانید یک بازی فوتبال را بدون هیچ خطا و قانون خاصی دنبال کنید و حتی قوانین خاص مورد نظر خودتان را برای یک مسابقه تبدیل کنید. همچنین بخشی در بازی وجود دارد که به ازای به ثمر رساندن یک گل، یک بازیکن شما را از زمین مسابقه کنار خواهد گذاشت.

فیفا 19 در تاریخ ۶ مهر امسال برای پلتفرم‌های پی سی، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • taha afarinzad
    taha afarinzad | ۲۵ شهریور ۱۳۹۷

    اخ سردار نیست ناراحت شدم

مطالب پیشنهادی