ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گوشی گیمینگ نوکیا
تکنولوژی

احتمالا به زودی HMD Global گوشی هوشمند گیمینگ عرضه خواهد کرد

بر اساس توییتی که از شاخه‌ی هندی تولید کننده‌ی تلفن های همراه HMD Global ارسال شده، احتمالا این شرکت به زودی یک گوشی مخصوص بازی ها عرضه خواهد کرد که از برند نوکیا بهره مند ...

مانی میرجوادی
نوشته شده توسط مانی میرجوادی | ۳۰ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۶:۰۰

بر اساس توییتی که از شاخه‌ی هندی تولید کننده‌ی تلفن های همراه HMD Global ارسال شده، احتمالا این شرکت به زودی یک گوشی مخصوص بازی ها عرضه خواهد کرد که از برند نوکیا بهره مند است. در حالی که این توییت به سرعت حذف شد، اما شامل تیزری ده ثانیه‌ای بود که در آن صحنه‌ هایی از بازی های مختلف و بخش هایی از تلفن همراهی نشان داده می شد که شامل سه چراغ در پنل پشتی اش بود.

در این توییت همچنین به علاقمندان اعلام شده بود که برای دریافت خبر های بیشتر از سازنده‌ی این تلفن های همراه منتظر بمانند. در حالی که توییت پست شده نما های اجمالی از تلفن هوشمند بعدی به نمایش گذاشته شد، HMD Global هیچ اطلاعات اضافه‌ای راجع به مشخصات داخلی این تلفن همراه گیمینگ ارائه نکرد.

تعدادی از سازنده‌ های تلفن های هوشمند، اخیرا از گوشی های گیمینگ خود رونمایی کرده‌اند. این در حالیست که شروع ساخت گوشی های گیمینگ توسط سونی در سال ۲۰۱۱ و با عرضه‌ی Sony Ericsson Xperia Play‌ کلید خورد. حدود شش سال بعد، شرکت Razer از گوشی Razer Phone رونمایی کرد. تلفنی که ویژگی هایی نظیر بلندگوی جلویی دوگانه و ریفرش ریت تصویر بالایی را عرضه می کرد. شرکت های دیگر نظیر ایسوس، هواوی، نوبیا و شیائومی هم به سرعت جا پای شرکت ریزر گذاشتند و تولید گوشی های گیمینگ را شروع کردند.

گوشی گیمینگ نوکیا
تصویر مربوط به Nokia X7

همه‌ی این دستگاه ها مدعی ارائه‌ی بهترین ویژگی ها برای تجربه‌ای بهتر هنگام بازی در تلفن های هوشمند هستند. نمونه هایی از این ویژگی ها می تواند سیستم خنک کننده‌ی Asus ROG Phone و یا GPU Turbo آنر پلی باشد. البته ممکن است HMD از استراتژی سامسونگ پیروی کند و به معرفی جایگزینی برای تلفن های هوشمند نسل گذشته‌ی خود بپردازد که از ویژگی هایی خاص برای ارائه‌ی تجربه‌ای بهتر در بازی ها برخوردار باشند.

گذشته از ارائه‌ی گوشی هوشمند گیمینگ، در حال حاضر شرکت HMD Global در حال کار روی تلفن هوشمند جدیدیست که احتمالا در ماه های آینده عرضه خواهد شد. این دستگاه ها شامل نوکیا ۹ و نوکیا X7 هستند. هردوی این تلفن های هوشمند فاقد حاشیه و قاب در بالا و پایین صفحه نمایش خواهند بود. علاوه بر این، نوکیا ۹ احتمالا به دوربین پنج گانه مجهز شده است.

البته لازم به ذکر است که در این بین HMD Global رونمایی از یک تلفن همراه جدید نوکیا را در ماه اکتبر تایید کرده که به احتمال زیاد پرچم دار آینده‌ی نوکیا نخواهد بود. از آنجایی که معرفی نوکیا ۹ تا سال ۲۰۱۹ به تعویق افتاده می توان انتظار داشت که تلفن میان رده‌ی جدید نوکیا با ویژگی های جذابی ارائه شود.

به نظر می رسد که نوکیا X7 با عنوان نوکیا X7.1 پلاس عرضه خواهد شد و همچنین بنا بر گزارشات احتمالا نوکیا ۹ در کنگره‌ی جهانی موبایل سال ۲۰۱۹ به نمایش در خواهد آمد. در این بین HMD Global هنوز زمان دقیق عرضه‌ی تلفن هوشمند خود را اعلام نکرده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Ggame
    Ggame | ۳۰ شهریور ۱۳۹۷

    ای کاش سونی هم به مجموعه ps بگه یک موبایل گیمینگ بسازند . که مثل ps Vita باشه.

مطالب پیشنهادی