ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

اینستاگرام قابلیت ارسال گیف در دایرکت را معرفی کرد

اینستاگرام حالا از قابلیت امکان ارسال گیف به مخاطبان در بخش دایرکت ها پشتیبانی می کند که بسیاری از کاربران مدت ها منتظر آن بودند. این روزها گیف ها همه جا هستند و از آن ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۳۱ شهریور ۱۳۹۷ | ۰۹:۳۰

اینستاگرام حالا از قابلیت امکان ارسال گیف به مخاطبان در بخش دایرکت ها پشتیبانی می کند که بسیاری از کاربران مدت ها منتظر آن بودند.

این روزها گیف ها همه جا هستند و از آن ها برای رساندن مفهوم های مختلف به صورت گسترده استفاده می شود. البته این تصاویر متحرک و بی صدا چندان هم تازه وارد نیستند و چند سالی هست که از تاریخ تولدشان می گذرد.

به گفته اینستاگرام حالا کاربران می توانند به جای ارسال پیام های متنی، با استفاده از گیف ها منظور خود را در قالب مجموعه نامحدودی از تصاویر بصری بیان کنند. ارسال گیف در اینستاگرامبدین منظور حین گفتگو با افراد دیگر در بخش دایرکت می توانید کلید گیف را در نوار پایین فشار دهید تا آخرین گیف های ترند شده در اختیارتان قرار گیرد. با سوایپ کردن روی این نوار گزینه های بیشتری برای شما به نمایش درمی آید، علاوه بر این با جستجوی یک عبارت خاص مثل LOL یا Cute گیف های مرتبط به آن ظاهر می شوند.

اگر قصد شوخی با دوستانتان را دارید می توانید عبارتی خاص را در قسمت جستجو وارد کرده و روی  Random کلیک کنید تا گیفی مربوط به آن عبارت به صورت تصادفی برای طرف مقابل ارسال شود. البته در صورتی که با مخاطب چندان صمیمی نیستید، بهتر است از اینکار خودداری کنید تا تبعات تصادفی آن دامنگیرتان نشود.

بر اساس بیانیه ای که در این رابطه منتشر شده، قابلیت ارسال گیف در اینستاگرام از امروز و در آخرین نسخه این اپلیکیشن برای کاربران اندروید و iOS فعال شده است.

بر اساس توضیحات ارائه شده ظاهرا در این اپلیکشن تنها می توان از گیف های پیش فرض اپلیکیشن که توسط GIPHY ارائه شده اند، بهره برد. این در حالی است که در اغلب اپلیکیشن های پیام رسان امکان دانلود و ارسال گیف های دیگر خارج از برنامه نیز وجود دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی