ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویدیو از OnePlus 6T
تکنولوژی

تصاویر جدید و ویدیو‌های فاش شده از زوایای مختلف OnePlus 6T [تماشا کنید]

تلفن هوشمند OnePlus 6T قرار بود ماه آینده رونمایی شود. اما امروز تصاویری جدید و همچنین یک ویدیو از OnePlus 6T فاش شد که از زوایای مختلف طراحی این تلفن همراه را به نمایش می‌گذارد. ...

مانی میرجوادی
نوشته شده توسط مانی میرجوادی | ۵ مهر ۱۳۹۷ | ۱۲:۰۰

تلفن هوشمند OnePlus 6T قرار بود ماه آینده رونمایی شود. اما امروز تصاویری جدید و همچنین یک ویدیو از OnePlus 6T فاش شد که از زوایای مختلف طراحی این تلفن همراه را به نمایش می‌گذارد.

طراحی تلفن OnePlus 6T تفاوت چشمگیری با طراحی OnePlus 6 ندارد. به جز یک تغییر بزرگ که آن هم مربوط به حاشیه‌ی قطره‌ای بالای صفحه است. البته یک تفاوت بزرگ دیگر اندازه‌ی OnePlus 6T است که ۶.۴ اینچی است و به گوریلا گلس ۶ مجهز شده. این موضوع به این معنیست که می‌توان نسبت ابعاد تصویر به بدنه‌‌ی بیشتری را از این تلفن هوشمند انتظار داشته باشیم.

تفاوت عمده‌ی دیگر اینجاست که تلفن همراه 6T احتمالا اولین تلفن همراه ضد آب OnePlus خواهد بود. کارل پی رئیس اصلی شرکت چینی OnePlus پیش تر تایید کرده بود که 6T از جک هدفون بهره‌مند نخواهد بود. بنابراین دلیلی برای ضد آب نکردن این گوشی وجود نداشت.

در این بین البته شایعاتی وجود داشت که 6T قرار است از دوربین سه گانه استفاده کند. اما همانطور که در ویدیو‌ی فاش شده مشخص است، این تلفن همراه از دو لنز در پنل پشتی خود بهره خواهد برد. یکی از دلایل بدون شک جلوگیری از بالا رفتن قیمت این گوشیست چرا که استفاده از سنسور اثر انگشت زیر صفحه نمایش احتمالا به اندازه‌ی کافی قیمت این تلفن همراه را بالا برده باشد.

این تلفن هوشمند از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۴۵ استفاده می‌کند و در انواع مختلف دارای رم های ۶ یا ۸ گیگابایتی با ۶۴، ۱۲۸ و شاید حتی ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی دخلی باشد. همچنین احتمالا از دوربین ها‌ی ۱۶ و ۲۰ مگاپیکسلی بهره‌ ببرد. سیستم عامل مورد استفاده در این تلفن همراه اندروید ۹ P خواهد بود.

OnePlus هنوز به طور رسمی اعلام نکرده که می‌خواهد از 6T کجا و چه زمانی رونمایی کند. با توجه به شایعات می‌توان انتظار داشت این شرکت چینی در یکی دو هفته‌ی آینده به معرفی 6T بپردازد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی