ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویدیوی تصویر در تصویر
نرم افزار و اپلیکیشن

واتساپ قابلیت پخش ویدیوی تصویر در تصویر را ارائه کرد

اولین نشانه ها مبنی بر پشتیبانی واتس اپ از ویدیوهای تصویر در تصویر حدودا دو ماه پیش رویت شد و حالا به نظر می رسد که این پلتفرم متعلق به فیسبوک تصمیم گرفته این قابلیت ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۱ مهر ۱۳۹۷ | ۱۶:۲۳

اولین نشانه ها مبنی بر پشتیبانی واتس اپ از ویدیوهای تصویر در تصویر حدودا دو ماه پیش رویت شد و حالا به نظر می رسد که این پلتفرم متعلق به فیسبوک تصمیم گرفته این قابلیت را در اختیار همه کاربرانش قرار دهد.

برای استفاده از ویدیوی تصویر در تصویر واتس اپ کافیست آخرین بتای واتس اپ (با شماره 2.18.301) را دریافت نمایید هرچند طبق آنچه منبع خبر (وبسایت WABetaInfo) گفته برای حفظ جوانب احتیاط بهتر است که ابتدا از دیتای واتس اپ خود بک آپ تهیه نمایید و اگر بعد از به روز رسانی باز هم قادر به استفاده از این قابلیت نبودید اپلیکیشن را از نو نصب نمایید.

ویدیوی تصویر در تصویر واتس اپ

آخرین نسخه بتای واتس اپ که روی پلی استور نیز قرار گرفته سازگاری خوبی با دیگر پلتفرم ها از جمله فیسبوک، یوتوب و اینستاگرام دارد. این قابلیت همچنین با پلتفرم اشتراک گذاری ویدیوی Streamable نیز کار میکند. متاسفانه اما اگر در محیط واتس اپ روی لینک ویدیویی در توییتر کلیک نمایید به صفحه توییتر آن هدایت خواهید شد و ویدیوی تصویر در تصویر واتس اپ برایتان نمایش داده نمی شود.

به لطف این قابلیت اما می توانید ویدیوهای موجود در وب را بدون آنکه نیازی به ترک کردن محیط چت واتس اپ باشد در همان پنجره مشاهده نمایید. علاوه بر این می توانید ویدیو کلیپ های دریافتی یا ارسالی خود را به طرفین صفحه درگ نموده یا ریسایز کنید تا همزمان امکان مشاهده چت دوستان خود در پس زمینه را هم داشته باشید.

در منبع این خبر آمده که با ترک فضای چت، پخش این ویدیوها نیز متوقف می شود. در عین حال اما کاربران iOS میتوانند همزمان با پخش ویدیو در یکی از پنجره های چت خود با منوهای واتس اپ کار کنند و حالا فیسبوک به دنبال راه حلی است تا این امکان را برای کاربران اندروید نیز فراهم نماید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی