ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تحويل ساندرو استپ وى
خودرو

احتمال کاهش قیمت رنو ساندرو در پی ابلاغ دعوتنامه تحویل ساندرو استپ‌ وی توسط پارس خودرو

زمان تحویل ساندرو استپ وی خریداری شده از شرکت پارس خودرو بیش از حد طولانی شده و همین مسئله موجب شکایت برخی از مشتریان شده بود. در همین راستا پارس خودرو طى اعلاميه از تحويل ...

دنیا شیخی
نوشته شده توسط دنیا شیخی | ۱۲ مهر ۱۳۹۷ | ۱۰:۱۷

زمان تحویل ساندرو استپ وی خریداری شده از شرکت پارس خودرو بیش از حد طولانی شده و همین مسئله موجب شکایت برخی از مشتریان شده بود. در همین راستا پارس خودرو طى اعلامیه از تحویل این خودروها خبر داد. دعوتنامه بخش اول تعهدات پیش فروش خودروی ساندرو استپ وی گیربکس اتوماتیک با موعد صدور دعوتنامه خرداد 97 از تاریخ 97/07/07 قابل دریافت است.

تحویل ساندرو استپ وینکات مهم اعلامیه مربوط به تحویل ساندرو استپ وی به شرح زیر است:
- مهلت اجرای بخشنامه تا تاریخ 97/07/21 است.
- دعوتنامه های اعلامی جهت بخش اول تعهدات است و دعوتنامه سایر مشتریان خرداد ماه متعاقبا اعلام خواهد شد.
- دعوتنامه جهت رنگ ثبت نامی صادر گردیده است و امکان تغییر رنگ میسر نیست لذا نمایندگان محترم از ارسال درخواست جهت تغییر رنگ خودداری نمایند.
ساندرو استپ وی از یک پیشرانه 4 سیلندر 16 سوپاپه که 1.6 لیتر حجم آن بوده بهره می‌برد این موتور قادر است تا 105 اسب بخار در 5750 دور در دقیقه و گشتاور 140 نیوتن متر در 3750 دور در دقیقه تولید کند. وظیفه انتقال قدرت این خودرو بر عهده ی گیربکس اتوماتیک 5 سرعته است.

تحویل ساندرو استپ وى

مصرف سوخت داخل شهر این خودرو با حجم باک 50 لیتری، 9.4 لیتر در هر 100 کیلومتر، در خارج شهر 5.5 لیتر و به صورت ترکیبی 8.3 لیتر است.
طراحی کابین ساندرو استپ وی کاملا مشابه تندر 90 پلاس است و به طور کلی امکانات استپ وی شامل کنترل سیستم صوتی روی فرمان - USB - قابلیت پخش CD به همراه 4 بلندگو، سیستم تهویه مطبوع با کنترل دستی، چراغ مه شکن جلو، آینه‌های جانبی برقی مجهز به گرمکن می‌شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی