ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کاربران سامسونگ برای دریافت آپدیت اندروید پای باید تا سال دیگر منتظر بمانند

با وجود آنکه زمان قابل توجهی از انتشار نسخه نهایی اندروید پای گذشته، اما به جز پیکسل‌های گوگل تا این لحظه تعداد بسیار محدودی از دیوایس‌های اندرویدی  موفق به دریافت این آپدیت شده‌اند. اسنشال فون ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۶ مهر ۱۳۹۷ | ۱۴:۱۵

با وجود آنکه زمان قابل توجهی از انتشار نسخه نهایی اندروید پای گذشته، اما به جز پیکسل‌های گوگل تا این لحظه تعداد بسیار محدودی از دیوایس‌های اندرویدی  موفق به دریافت این آپدیت شده‌اند.

اسنشال فون و برخی از دیوایس‌های وان‌پلاس، نوکیا و هواوی تعدادی از برند‌هایی هستند که انتشار آپدیت اندروید پای را آغاز کرده‌اند. با این وجود سونی، موتورولا و اچ تی سی فعلا به اعلام زمان انتشار آپدیت برای دیوایس‌های خود بسنده کرده‌اند و هنوز از زمان دقیق انتشار اندروید پای برای سایر برندها خبری نیست.

با این وجود، سامسونگ امروز بعد از مدت‌ها بی‌خبری از برنامه‌های آینده خود برای انتشار این آپدیت سخن گفته است. به گزارش برخی منابع خبری، ظاهرا یکی از پرسنل سامسونگ شعبه فرانسه اطلاعاتی منتشر کرده که از ارائه «احتمالی» آپدیت اندروید پای در ژانویه 2019 (حدودا سه ماه دیگر) برای دو دیوایس گلکسی S9 و نوت 9 حکایت می‌کند.

طبق اطلاعات بدست آمده از این منبع، به نظر می‌رسد که نوت 8 و S8 در صف بعدی دریافت این آپدیت قرار خواهند داشت. سامسونگ در حال حاضر به طور جدی روی شخصی‌سازی اندروید پای با استانداردهای خود و اضافه کردن افزونه‌های جدید کار می‌کند و امید می‌رود که به زودی نسخه‌های بتای عمومی این تغییرات از راه برسند.

با این وجود هنوز زمان دقیقی برای هیچ کدام از این موارد اعلام نشده است. تنها چیزی که تا امروز می‌دانیم این است که سامسونگ اکسپرینس 10 با تغییرات گسترده‌ای در راه است که یکی از آن‌ها اضافه شدن یک قابلیت کالر آیدی بومی به سبک اپلیکیشن Truecaller خواهد بود.

همچنین پشتیبانی از استانداردهای VoLTE/VoWiFi برای سیم کارت دوم در گلکسی نوت 8 Duos و ارتقای قابلیت‌های ضبط صدا نیز جزو تغییراتی است که باید انتظارش را داشته باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • Naser Alimohamadi
    Naser Alimohamadi | ۲۶ مرداد ۱۳۹۸

    دوستان برای دریافت آپدیت اندروید گوشی و تبلت هایی که دارید من یه سایت می شناسم میخوام بهتون معرفی کنم ، سایت فیم رام مرجع دانلود رام ، رام های آپدیت هست با یه سرچ ساده در سایت می تونید رام های فارسی و رسمی هر گوشی و تبلت رو می تونید پیدا کنید و طبق آموزش و پشتیبانی سایت رو گوشی فلش کنید به راحتی

  • Omid
    Omid | ۱۶ مهر ۱۳۹۷

    این که چیز عادی هست . واسه اس۶ آپدیت ۸ رو نداد هیچی آپدیت های ماهیانه رو هم قطع کرد این است پشتیبانی . اگر میخوای دو سال گوشی بروز داشتی باشی سامسونگ در خدمت شما هست .

  • Reza4T
    Reza4T | ۱۶ مهر ۱۳۹۷

    از سامسونگ بیشتر از این انتظار نمیره 1 سال حداقلشه

مطالب پیشنهادی