ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

Tesla Model s and x
تکنولوژی

تسلا در مسیر ایران خودرو؛ کاهش رنگ های انتخابی برای افزایش سرعت تولید

ما امیدواریم که مشتریان زیادی در انتظار گرفتن یک دستگاه تسلای نقره ای متالیک یا مشکی ابسیدین نباشند. چرا که ایلان ماسک رئیس شرکت خودروسازی تسلا اعلام کرده است که این شرکت هر دو رنگ ...

پویا بهرامی
نوشته شده توسط پویا بهرامی | ۲۰ مهر ۱۳۹۷ | ۱۸:۳۰

ما امیدواریم که مشتریان زیادی در انتظار گرفتن یک دستگاه تسلای نقره ای متالیک یا مشکی ابسیدین نباشند. چرا که ایلان ماسک رئیس شرکت خودروسازی تسلا اعلام کرده است که این شرکت هر دو رنگ را از خط تولید خود کنار گذاشته است. این موضوع به دلیل خیز تسلا برای افزایش تولید محصولات خود رخ خواهد داد.tesla-model-s

البته برای کسانی که درخواست یک خودروی خاص رنگ آمیزی شده به وسیله رنگ های مذکور را دارند همچنان کور سوی امیدی باقی مانده است چرا که این افراد می توانند با پرداخت بیش از 1500 دلار خودروی مورد علاقه خود را بدست آورند.

در حال حاضر باقی رنگ های انتخابی این شرکت همانند سابق در دسترس می باشند. شاید برای شما جالب باشد که بدانید حتی رنگ قرمز Signature که به طور طبیعی سرعت خط تولید را کاهش می دهد نیز همچنان در دسترس علاقه مندان باقی خواهد ماند.

ماسک اعلام کرده است که شرکت برای چند روز بخش رنگ آمیزی خود را برای پوشش های چند رنگه متوقف کرده است و در حال حاضر این بخش شبیه به قسمت هایی از سریال "Dexter" شده است چرا همه شیشه ها با رنگ قرمز پر شده اند.

tesla-builds-its-300000th-ev-nissan-leaf-lead-looking-shaky

کاهش تعداد گزینه های رنگ آمیزی از آخرین حربه های تسلا برای افزایش تولید محصولات و فروش خود تا انتهای فصل تابستان خواهد بود. به طور مثال این شرکت در نظر دارد تا به صورت مستقیم تعدادی مدل 3 را به فروش برساند و یک بخش از کارخانه خود را به طور موقت با پوشش برزنتی ساخته است تا بیش از این معطل ساخت و ساز نشود.

تسلا

در هر صورت هدف همچنان همانند گذشته است. تسلا مصمم است تا رکوردهای فروش و تحویل محصولاتش را بشکند و ضررهایی که در چند وقت اخیر تجربه کرده است را کاهش دهد. حتی اگر مجبور شود که به خواسته مشتریان تن ندهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (13 مورد)
  • شروین
    شروین | ۲۱ مهر ۱۳۹۷

    زردترین تیتری که تاحالا دیدم.

  • شروین
    شروین | ۲۱ مهر ۱۳۹۷

    c

  • rezamo
    rezamo | ۲۱ مهر ۱۳۹۷

    تیتری زدید با هدف سو استفاده از مخاطب
    کاه برداریه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی