ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پتنت جدیدی از موبایل تاشوی سرفیس خبر می‌دهد

مایکروسافت چند هفته پیش از محصولات جدید سری سرفیس خود رونمایی کرد که موبایل تاشوی سرفیس اسرار آمیز این شرکت که با نام رمز سرفیس فون یا آندرومدا شناخته می‌شود، میان آنها نبود. حال شواهدی ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۲۱ مهر ۱۳۹۷ | ۱۴:۰۰

مایکروسافت چند هفته پیش از محصولات جدید سری سرفیس خود رونمایی کرد که موبایل تاشوی سرفیس اسرار آمیز این شرکت که با نام رمز سرفیس فون یا آندرومدا شناخته می‌شود، میان آنها نبود.

حال شواهدی از کنفرانس خبری مایکروسافت بدست آمد که نشان می‌داد شرکت ردموندی در حال توسعه‌ی تلفن هوشمند تاشویی مشابه آندرومداست. علاوه بر این پانوس پارای سرپرست بخش طراحی مایکروسافت در صحبت‌هایش اشاره‌ی اندکی به چنین موبالی نمود و شایعاتش را دوباره بر سر زبان‌ها انداخت. حال شواهد محکمی پیدا شده که نشان می‌دهد مایکروسافت هنوز قصد دارد موبایل تاشوی سرفیس را تولید و عرضه کند.

در پتنت جدید مایکروسافت که به تازگی توسط سازمان جهانی مالکیت فکری یا WIPO منتشر شده، طرح‌هایی با جزئیات کامل از این موبایل تاشو به چشم می‌خورد که مشخصات احتمالی این گجت را بر ملا کرده است.

پتنت مذکور که توسط Windows Central پیدا شده و «دیوایسی با لولا» (Hinged Device) نام دارد، تبلتی را با صفحه نمایش تاشو را به نمایش می‌گذارد که کاربر می‌تواند با استفاده از لولای تعبیه شده در آن، گجت را به داخل یا بیرون تا کند.

طرح‌های مایکروسافت جزئیات زیادی از پیچیدگی لولای تعبیه شده در این تبلت را به نمایش می‌گذارد و نشان می‌دهد که این قسمت، بیشترین میزان اهمیت در این گجت را به خود اختصاص می‌دهد

بدین ترتیب لولای تعبیه شده در این تبلت‌ها باید طراحی بدون نقصی داشته باشد و بتواند عملکرد و دوام فوق العاده‌ای از خود بر جای بگذارد. مایکروسافت در این پتنت اشاره کرده که از لولا می‌توان در گجت‌های زیادی نظیر تلفن هوشمند، لپتاپ و پوشیدنی‌ها استفاده نمود.

علاوه بر این مایکروسافت سعی کرده که فشار وارده به لولا و نمایشگر تاشو را به شدت کاهش دهد تا این دو صدمه‌ی کمتری ببیند. بدین منظور کمپانی ردموندی مجبور شده که از اجزای به خصوصی پشت نمایشگر استفاده کند تا بتواند حتی در قسمت لولا نیز، قابلیت‌های لمسی را برای صفحه نمایش فراهم کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی