ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تبلت انعطاف پذیر
تکنولوژی

لنوو در حال توسعه یک تبلت انعطاف پذیر ۱۳ اینچی است

اگرچه تعداد انگشت شماری از غول های فناوری از تلاش برای تولید گجت انعطاف پذیر خبر داده اند اما این دلیل نمی شود که شرکت های کمتر شناخته شده مشغول تحقیق و توسعه در این ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۲۵ مهر ۱۳۹۷ | ۱۰:۳۰

اگرچه تعداد انگشت شماری از غول های فناوری از تلاش برای تولید گجت انعطاف پذیر خبر داده اند اما این دلیل نمی شود که شرکت های کمتر شناخته شده مشغول تحقیق و توسعه در این زمینه نباشند.

لنوو که در سال های اخیر رشد قابل توجهی را در زمینه فناوری تجربه کرده با نمایش نمونه ای اولیه از پنل ها انعطاف پذیر پیشرفت های خود را در زمینه توسعه موبایل تاشو را به رخ کشیده بود و حالا برخی منابع کره ای مدعی شده اند که این شرکت در حال تلاش برای تولید یک تبلت انعطاف پذیر ۱۳ اینچی است.

تامین نمایشگر تبلت لنوو بر عهده ال جی قرار دارد و با توجه به ابعاد بزرگ صفحه نمایش می توان از آن به عنوان یک لپ تاپ هم استفاده کرد. از نظر تئوری این نمایشگر انعطاف پذیر در صورتی که نسبت تصویر ۴ به ۳ داشته باشد، حین تا شدن ابعادی برابر ۹ اینچ خواهد داشت اما با نسبت تصویر ۱۶ به ۹ سایز آن هنگام تا شدن ۸ اینچ خواهد بود. چنین سایزی برای استفاده روزمره از یک تبلت بسیار مناسب است.تبلت انعطاف پذیر یکی از مشکلات موبایل های تاشو دفعات مکرر استفاده از آن و تا شدن های متعدد است که نمایشگر را آسیب پذیر می سازد اما با توجه به اینکه میزان استفاده از تبلت به مراتب کمتر است، در نتیجه تجاری سازی آن بسیار ساده تر خواهد بود.

یکی از مسئولان ال جی تاکید کرده که با در نظر گرفتن جنبه های کارایی و دوام پنل های نمایش، توسعه نوت بوک یا تبلت انعطاف پذیر از گوشی های تاشو منطقی تر خواهد بود. بر این اساس پنل ۱۳ اینچی ال جی در نیمه دوم سال آتی میلادی به دست لنوو خواهد رسید.

احتمالا تا آن زمان شاهد عرضه موبایل انعطاف پذیر و ۷.۳ اینچی سامسونگ و موبایل تاشوی ۸ اینچی هواوی خواهیم بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی