ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

درآمد Call of Duty: Black Ops 4 تنها طی سه روز از ۵۰۰ میلیون دلار گذشت

درآمد Call of Duty: Black Ops 4 طی سه روز از ۵۰۰ میلیون دلار عبور کرد. مبلغی که بیشتر از میزان فروش بلیت اکثر فیلم‌های موفق تاریخ سینما طی مدت زمان مشابه است. رسیدن به ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۲۶ مهر ۱۳۹۷ | ۱۸:۳۰

درآمد Call of Duty: Black Ops 4 طی سه روز از ۵۰۰ میلیون دلار عبور کرد. مبلغی که بیشتر از میزان فروش بلیت اکثر فیلم‌های موفق تاریخ سینما طی مدت زمان مشابه است. رسیدن به این رکورد ۵۰۰ میلیون دلاری در حالی رقم خورد که نسخه پیشین از سری بلک آپس هم طی ۵ روز به درآمدی ۶۵۰ میلیون دلاری رسیده بود و احتمال می‌رود که این رکورد هم توسط بلک آپس 4 شکسته شود.

در حال حاضر، میزان درآمدزایی این بازی با نسخه قبلی کال‌ او دیوتی یعنی WW2 طی دوره زمانی مشابه در سال 2017 برابری می‌کند و هر دو این بازی‌ها دو برابر بیشتر از لانچ کال او دیوتی 2016 یعنی Infinite Warfare فروش داشته‌اند.

جدا از این مورد که Call of Duty: Black Ops 4 درآمد هنگفتی را روانه اکتیویژن کرده، تعداد کاربران فعال این بازی نیز رکورد جدیدی را در تاریخ کال او دیوتی خلق کرده‌اند.

درآمد Call of Duty: Black Ops 4
درآمد Call of Duty: Black Ops 4 دلایل مختلفی همچون نظر مثبت کاربران و منتقدان دارد.

درخشش کال او دیوتی جدید و بخش بتل رویال آن که با نام بلک‌اوت شناخته می‌شود باعث شده تا دیگر عنوان شاخص سبک بتل رویال یعنی PUBG با افت شدید کاربرانش طی روز‌های اخیر روبرو شود.

در ضمن، نسخه پی سی کال او دیوتی جدید بر خلاف روند سال‌های اخیر به جای استیم روی سرویس Battle.net منتشر شده که همین امر موجب دوبرابر شدن کاربران فعال بازی نسبت به سال گذشته شده است. علاوه بر تمامی این موارد، بلک آپس 4 در همین کم بیشتر از تمام نسخه‌های قبلی کال او دیوتی در سرویس توییچ دیده شده است.

قبل از این هم گفته بودیم که Call of Duty: Black Ops 4 در روزهای ابتدایی عرضه خود رکورد بیشترین فروش دیجیتالی بین تمام بازی‌های اکتیویژن، شبکه پلی استیشن و ایکس باکس لایو را شکسته است. البته فروش فیزیکی بلک آپس 4 با کاهشی ۶۵ درصدی نسبت به سال گذشته همراه بوده که دلیل اصلی آن را می‌توان تمام آنلاین بودن بازی دانست.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Mohammad Reza
    Mohammad Reza | ۲۶ مهر ۱۳۹۷

    نوش جونش.من از هر چی که بتونه سلطنت پابجی رو به چالش بکشه استقبال می کنم بلکه یکم به خودشون بیان

  • hosein n
    hosein n | ۲۶ مهر ۱۳۹۷

    کالاف دیوتی دیگه تبدیل به یه خورده فرهنگ شده بین نوجوون ها و جوونا ی دنیا. آنلاین اینفینیتی و بلک اپس سه جالب نبود بجاش بتلفیلد یک بازی می‌کردم ولی از پارسال وربد واار دو حالا هم این روند عالی در پیش گرفتن امسال بتلفید هیچ شانسی نداره

مطالب پیشنهادی