ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

3c137e36-gac-mitsubishi-eupheme-ev-1
خودرو

کراس اوور برقی Eupheme در چین معرفی شد، محصول مشترک GAC و میتسوبیشی

گروه خودروسازی گوانگژو (Guangzhou Automobile Group) که به اختصار با نام GAC شناخته می شود، به واسطه حضور در نمایشگاه های معتبر بین المللی از جمله پاریس 2018 بیش از سایر شرکت های چینی در ...

سعید علیپور
نوشته شده توسط سعید علیپور | ۲۶ مهر ۱۳۹۷ | ۱۸:۴۵

گروه خودروسازی گوانگژو (Guangzhou Automobile Group) که به اختصار با نام GAC شناخته می شود، به واسطه حضور در نمایشگاه های معتبر بین المللی از جمله پاریس 2018 بیش از سایر شرکت های چینی در کانون توجه قرار گرفته است.

این کمپانی در سرزمین مادری خود دارای چند برند زیرمجموعه بوده و با چند خودروساز بین المللی بزرگ مثل تویوتا، هوندا، میتسوبیشی و فیات همکاری های نزدیکی دارد.

به تازگی جوینت ونچر یا همان شرکت مشترک GAC و میتسوبیشی (GMMC) از یک خودروی تمام برقی با نام Eupheme رونمایی کرده که شعاع حرکتی قابل توجهی دارد.

میتسوبیشی GAC

این اتومبیل پاک توسط GAC طراحی شده و در شهر چانگشا مرکز استان هونان تولید می شود. به گفته چینی ها Eupheme می تواند با یک بار شارژ تا 410 کیلومتر مسافت را پشت سر بگذارد. البته این رقم بر اساس استانداردهای چین عنوان شده و ممکن است در صورت تست با استانداردهای بین المللی متفاوت باشد.

7c568e8d-gac-mitsubishi-eupheme-ev-3

به هر حال در صورت تبدیل شدن رقم مذکور به واقعیت، باید گفت که Eupheme مسافت قابل پیمایش قابل قبولی داشته و از این لحاظ تقریبا هم تراز با دیگر مدل های برقی مطرح است.

605890bb-gac-mitsubishi-eupheme-ev-2

شرکت GMMC برای این کراس اوور الکتریکی قیمتی برابر با 135 هزار یوان در نظر گرفته (با احتساب یارانه های مربوط به خودروهای برقی) که با نرخ فعلی ارز معادل رقمی در حدود 19,650 دلار می شود.

8b8ee36a-gac-mitsubishi-eupheme-ev-4با وجود تشابه اسمی با مدل هیبریدی شارژی، Eupheme تمام برقی بر روی پلتفرم دیگری شکل گرفته، به همین خاطر در مقایسه با نسخه هیبریدی کوچک تر بوده و فاصله محوری آن کمتر است.

آنطور که اعلام شده، این خودرو ابتدا در 12 شهر بزرگ چین به فروش خواهد رسید. پکن، چانگشا، گوانگژو، شنژن، هانگژو و تیانجین برهی از این شهرها به شمار می روند.

57345fbb-gac-mitsubishi-eupheme-ev-5

از آنجایی که مقامات کشور چین گسترش حمل و نقل سبز و تشویق مردم به استفاده از مدل های الکتریکی را در دستور کار قرار داده اند، GMMC امیدوار است Eupheme با استقبال مناسبی روبرو شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی