ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

Mi Mix 3
تکنولوژی

ورود به ویندوز با قابلیت شناسایی چهره شیائومی Mi Mix 3 [تماشا کنید]

سوم آبان ماه قرار است پرچمدار جدید شیائومی رونمایی شود و از گوشه و کنار فضاهای مجازی اخبار زیادی راجع به Mi Mix 3 به گوش می‌رسد. شیائومی چند تیزر از این تلفن هوشمند را ...

مانی میرجوادی
نوشته شده توسط مانی میرجوادی | ۲۶ مهر ۱۳۹۷ | ۱۲:۱۵

سوم آبان ماه قرار است پرچمدار جدید شیائومی رونمایی شود و از گوشه و کنار فضاهای مجازی اخبار زیادی راجع به Mi Mix 3 به گوش می‌رسد. شیائومی چند تیزر از این تلفن هوشمند را منتشر کرده و برخی ویژگی‌های جالب پرچمدار خود را پیش از رونمایی نمایش داده است.

استفاده از رم ۱۰ گیگابایتی در این تلفن هوشمند یکی از جالب ترین ویژگی‌های ارائه شده است. ویژگی‌های دیگر نظیر پشتیبانی از اینترنت سلولی نسل پنجم و همچنین وجود سنسور اثر انگشت زیر صفحه نمایش از دیگر ویژگی‌های مهمیست که باید به آن‌ها اشاره کرد.

در این بین یکی دیگر از ویژگی‌های جالب، پشتیبانی از تکنولوژی فیس آنلاک است که در ویدیوی کوتاه و ۴ ثانیه‌ای که به تازگی لو رفته مورد استفاده قرار گرفته است.

در این ویدیوی کوتاه کاملا مشخص است که فیس آنلاک با سرعت بسیار خوبی عمل می‌کند. کافیست تنها انگشتتان را روی صفحه نمایش تلفن همراه بکشید تا دوربین سلفی آن باز شود و وارد اکانت خود در لپتاپ شوید.

با استفاده از این تلفن هوشمند و به لطف بهره‌مندی ویندوز ۱۰ از ویژگی قفل هوشمند، شما می‌توانید با استفاده از Mi Mix 3 وارد اکانت خود در لپتاپ شوید. این تلفن از طریق بلوتوث به کامپیوتر متصل می‌شود و تا زمانی که این اتصال برقرار باشد قادر به استفاده از لپتاپ خواهید بود. به محض قطع شدن این اتصال لپتاپ مجددا قفل می‌گردد.

گذشته از ویژگی فیس آنلاک، این تلفن هوشمند می‌تواند فرایند یاد شده را با روش‌هایی دیگر هم انجام دهد. مثلا با استفاده از سنسور اثر انگشت، تشخیص دهنده‌ی عنبیه‌ی چشم یا دیگر روش‌های امنیتی.

همچنین در خبری جدید که امروز منتشر شد، «ژی ژیوآن» رئیس تبلیغات بخش تلفن‌های هوشمند این شرکت اعلام کرد که رزولوشن پرچمدار بعدی‌شان ۱۰۸۰ در ۲۳۴۰ و نسبت ابعاد آن 19.5:9 خواهد بود. همانطور که احتمالا مطلع هستید، این تلفن هوشمند از هیچ حاشیه‌ای به جز بریدگی نمایشگر برای دوربین سلفی استفاده نمی‌کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • آریا
    آریا | ۲۶ مهر ۱۳۹۷

    اینو روی هر موبایلی میشه گذاشت. چه ربطی به شیئومی داشت

مطالب پیشنهادی