ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

رستاخیز دوباره ورتو با معرفی گوشی لوکس ۴ هزار دلاری

ورتو با رونمایی از تلفن هوشمند لوکس ۴۰۰۰ دلاری خود به طور رسمی بازگشت خود از ورشکستگی را اعلام کرد. تلفن هوشمند Aster P دستگاهی دست ساز با استفاده از مرغوب ترین مواد به شمار ...

مانی میرجوادی
نوشته شده توسط مانی میرجوادی | ۲۷ مهر ۱۳۹۷ | ۱۲:۳۰

ورتو با رونمایی از تلفن هوشمند لوکس ۴۰۰۰ دلاری خود به طور رسمی بازگشت خود از ورشکستگی را اعلام کرد. تلفن هوشمند Aster P دستگاهی دست ساز با استفاده از مرغوب ترین مواد به شمار می‌رود که به عنوان اولین گوشی ورتو پس از ورشکستگی معرفی شد.

نمایشگر ۴.۹ اینچی این گوشی لوکس از شیشه‌های یاقوت کبود ساخته شده است. همچنین قاب دور نمایشگر از تیتانیوم درجه‌ی پنج ساخته شده و پنل پشتی از پوست سوسمار یا تمساح خواهد بود. این تلفن همراه از دو سیمکارت نانو پشتیبانی می‌کند.

بر خلاف ظاهر لوکس این گوشی، به نظر می‌رسد مشخصات داخلی آن خیلی لوکس نیست. استفاده از چیپست میان رده‌ی اسنپدراگون ۶۶۰ که سال گذشته ارائه شد، ۶ گیگابایت رم و حافظه‌ی داخلی ۱۲۸ گیگابایت آنچنان چشمگیر نیست.

رزولوشن نمایشگر آمولد این گوشی ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ است و باتری مورد استفاده در آن ۳۲۰۰ میلی آمپر ساعت خواهد بود. این مشخصات برای یک تلفن همراه میان رده مطلوب است اما نه برای یک گوشی که صفت لوکس را یدک می‌کشد.

استفاده از سیستم عامل اوریو ۸.۱ که سال گذشته عرضه شد، این موضوع را تداعی می‌کند که انگار ورتو پیش از ورشکستگی روی این تلفن هوشمند کار می‌کرده و پس از عبور از روز‌های سخت هرطور که شده می‌خواست که این تلفن همراه را به بازار بفرستد.

دوربین سلفی این گوشی ۲۰ مگاپیکسل است در صورتی که دوربین پشتی آن ۱۲ مگاپیکسل خواهد بود. بنابراین به نظر می‌رسد که اصلی ترین تمرکز ورتو روی افرادی باشد که به سلفی گرفتن توجه بیشتری دارند.

قیمت تلفن هوشمند Aster P حدودا ۴۲۰۰ دلار خواهد بود و در رنگ‌های آبی، قهوه‌ای، مشکی و نارنجی در سری باروک در دسترس قرار خواهند گرفت. رنگ‌های مشکی و آبی در سری گاتیک حدود ۵۱۰۰ دلار قیمت خواهند داشت و گران قیمت ترین مدل این تلفن‌های هوشمند مدل طلایی آن است که حدود ۱۴۱۲۰ دلار ارزش‌گذاری شده‌اند.

این تلفن هوشمند به صورت رسمی در چین قابل پیش خرید است. اما خریداران این گوشی باید به یاد داشته باشند که اگر قدرت مالی خرید چنین تلفن همراهی را دارند می‌توانند با قیمتی به مراتب پایین تر یک پرچمدار قدرتمند‌تر خریداری کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • آریا
    آریا | ۲۸ مهر ۱۳۹۷

    والا با روندی که قیمت موبایلهای معمولی پیش میرن ورتو 4000 دلاری دیگه لوکس محسوب نمیشه. وقتی هواوی چینی 1050 دلار بشه ورتو باید 15000 دلار باشه

  • Gol pesar
    Gol pesar | ۲۸ مهر ۱۳۹۷

    اين مارك زماني كه از نوكيا جدا شد خودش يك برند موفق محسوب ميشد... حيف كه سرنوشت بدي براش پيش امد... تمام گوشي هايش مثل بوگاتي امضاي مهندسشو دارن! و طراحي شون به سبك گوشي هاي نوكياس كه چندين شاسي الومينيومي درونشون بكار رفته بود.... ضمن اينكه لزوما يك گوشي لوكس مشخصات سختافزاري بالايي لازم نداره... چون خريداران اين مدلا وقتي براي بازي كردن اسفالت N رو ندارن!!

  • i2sight
    i2sight | ۲۸ مهر ۱۳۹۷

    توصیه آخر بیربط بود چون اصولا مخاطب همچین دستگاهی و انگیزه های خریدش با انگیزه خرید یک پرچمدار قدرتمند فرق داره و نیاز به چنین یاد آوری نبود :)

مطالب پیشنهادی