ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

قیمت خودرو های تولید داخل در اولین روزهای آبان ماه

فعالان بازار خودرو معتقدند روند فعلی کاهش قیمت خودرو ها در بازار ادامه دارد و انتظار می رود که با روند فعلی، شاهد کاهش بیشتر قیمت ها در بازار باشیم. در بازار امروز معاملات خرید ...

زهرا ملکی
نوشته شده توسط زهرا ملکی | ۳ آبان ۱۳۹۷ | ۱۳:۱۵

فعالان بازار خودرو معتقدند روند فعلی کاهش قیمت خودرو ها در بازار ادامه دارد و انتظار می رود که با روند فعلی، شاهد کاهش بیشتر قیمت ها در بازار باشیم.
در بازار امروز معاملات خرید و فروش خودرو  پژو پارس با قیمت 65 میلیون و 500 هزار تومان، پژو 206 تیپ 5 با قیمت 68 میلیون تومان و سمند ال ‌ایکس با کاهش 500 هزار تومانی با قیمت 52 میلیون و 500 هزار تومان فروخته می‌ شود.
پژو 207 اتوماتیک با قیمت 105 میلیون تومان، پژو 206 تیپ 2 با کاهش 2 میلیون و 500 هزار تومانی با قیمت 57 میلیون و 500 هزار تومان، پژو 405 GLX‌ با قیمت 50 میلیون و 500 هزار تومان و پژو 206 صندوق ‌دار با قیمت 69 میلیون تومان مورد معامله قرار می‌ گیرد.
پراید 131 در بازار امروز تهران بدون تغییر به قیمت 32 میلیون و 500 هزار تومان معامله شد و تیبا 2 در این بازار با افزایش 300 هزار تومانی به قیمت 42 میلیون و 800 هزار تومان معامله شد.
فعالان بازار خودرو اعلام خبر اصلاح قیمت ها در هفته های آینده را در بازار بی تاثیر عنوان و در عین حال تاکید می کنند که بازار در انتظار کاهش بیشتر قیمت ها است چرا که هم اکنون قیمت خودرو ها غیر واقعی بوده و تا رسیدن به قیمت های کارخانه باید کاهش بیشتری بر قیمت خودروها اعمال شود.
قیمت برخی خودروهای تولید داخل در بازار به شرح زیر است:قیمت خودرو

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی