ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

تمام قابلیت‌های جدید مامور 47 در هیتمن 2 را اینجا ببینید [تماشا کنید]

از زمان معرفی بازی هیتمن 2 در اوایل خرداد ماه تاکنون، بسیاری از طرفداران قدیمی این سری بازی‌ها عقیده داشتند که نسخه‌ جدید تغییرات زیادی نسبت به قسمت اول ندارد و المان‌هایی تکراری را در ...

سورنا رضایی
نوشته شده توسط سورنا رضایی | ۹ آبان ۱۳۹۷ | ۱۵:۴۵

از زمان معرفی بازی هیتمن 2 در اوایل خرداد ماه تاکنون، بسیاری از طرفداران قدیمی این سری بازی‌ها عقیده داشتند که نسخه‌ جدید تغییرات زیادی نسبت به قسمت اول ندارد و المان‌هایی تکراری را در هر دو بازی شاهد هستیم. پس از شنیدن بازخوردها، استودیو آی او اینتراکتیو که وظیفه‌ی ساخت این بازی را بر عهده دارد، تصمیم گرفت تا با انتشار یک تریلر جدید به انتقادها پاسخ دهد.

جدیدترین تریلر بازی هیتمن 2 روی بهبودهای این نسخه در مقایسه با نسخه‌ی پیشین تمرکز دارد و ویژگی‌های جدید گیم‌پلی را به نمایش می‌گذارد. با توجه به این تریلر که تنها یک دقیقه زمان دارد، علاقه مندان در جدیدترین نسخه‌ از سری بازی‌های هیتمن شاهد هوش مصنوعی بهتر در مبارزات تن به تن، نقشه‌ی کوچک جدید، دوربین‌های مداربسته کارآمدتر، عملکرد واقع گرایانه‌ آینه‌ها و قابلیت پنهان شدن در میان جمعیت و بوته‌ها خواهند بود.

ویژگی‌های جدید بازی هیتمن 2 به همین موارد ختم نمی‌شود. با توجه به همین تریلر، سلاح‌ها و ابزارهای جدیدی را در این نسخه شاهد هستیم. همچنین کیف سامسونت و محبوب مامور 47 نیز قرار است بازگردد و این بار مفیدتر از همیشه خواهد بود.

در پایان تریلر جدید هیتمن 2 به محتویات جدیدی اشاره شد که پس از عرضه در دسترس علاقه مندان قرار می‌گیرند. این محتویات جدید شامل Elusive Targets ،Elusive Targets ،Blood Money Requiem، نقشه‌های بیشتر برای بخش Sniper Assassin، اضافه شدن مد Ghost و غیره می‌شود. همچنین باید اضافه کرد اولین هدف شما در بازی شان بین، بازیگر سریال بازی تاج و تخت و سری فیلم‌های ارباب حلقه‌ها، خواهد بود.

جدیدترین اخبار مربوط به بازی هتیمن 2 تنها به تریلر جدید آن خلاصه نمی‌شود. چندی پیش، لیست رسمی تروفی‌های نسخه‌ی پلی استیشن 4 این بازی نیز در فضای مجازی منتشر شد که تعدادشان به 118 عدد می‌رسد. نکته‌ی جالب در لیست تروفی‌ها اینجاست که بر اساس لوکشین دسته بندی شده‌اند. این‌طور که به نظر می‌رسد، هیتمن 2 نیز قرار بوده است به صورت اپیزودیک منتشر شود اما پس از جدایی آی او اینتراکتیو از اسکوئر انیکس این تصمیم تغییر پیدا کرده است.

در پایان، لازم به ذکر است که بازی هیتمن 2 در تاریخ بیست‌ودوم آبان ماه برای سه پلتفرم پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی عرضه خواهد شد. خریداران نسخه‌ی طلایی این بازی می‌توانند چهار روز زودتر و از تاریخ هجده‌ام آبان به تجربه‌ی بازی بپردازند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی