ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آیا گوگل در حال کار روی یک تبلت معرفی نشده است؟

جدا از تبلت پیکسل اسلیت که چندی پیش توسط گوگل به صورت رسمی معرفی شد، به نظر می‌رسد که این کمپانی بزرگ در حال کار روی تبلت جدید دیگری هم هست که هنوز در مراحل ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۱۰ آبان ۱۳۹۷ | ۱۶:۰۰

جدا از تبلت پیکسل اسلیت که چندی پیش توسط گوگل به صورت رسمی معرفی شد، به نظر می‌رسد که این کمپانی بزرگ در حال کار روی تبلت جدید دیگری هم هست که هنوز در مراحل اولیه تولید به سر می‌برد.

بر اساس اطلاعاتی که اخیرا توسط افشاگر معروف رونالد کوانت به بیرون درز کرده، این تبلت معرفی نشده از همان پردازنده‌ای استفاده خواهد کرد که در پیکسل اسلیت از آن استفاده شده است. تبلت جدید گوگل از هشت گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی بهره خواهد بود. البته بر اساس شایعاتی که شنیده می‌شود، در این تبلت تنها از ۴ گیگ رم به صورت موثر استفاده خواهد شد.

نکته عجیب آن‌ است که نمونه اولیه از این تبلت گوگل روی سیستم عامل اندروید 7.1.1 اجرا خواهد شد که دو نسل عقب‌تر از زمان فعلی محسوب می‌شود. در حال حاضر مشخص نیست که چرا گوگل باید روی سخت افزار جدید خود از چنین سیستم‌عامل تاریخ مصرف گذشته‌ای استفاده کند و از جهت دیگر و با توجه به این نکته که زمان زیادی از معرفی پیکسل اسلیت نمی‌گذرد، هنوز برای معرفی مدل جدیدی از این تبلت هم بسیار زود است.

اطلاعات ذکر شده در رابطه با این تبلت از بنچمارک Geekbench به دست آمده‌اند.

البته احتمال این که تمام این اطلاعات در واقع متعلق به یک دیوایس دیگر از گوگل مانند پیکسل بوک یا نوعی اسپیکر هوشمند هم باشد وجود دارد. با توجه به این‌که پیکسل بوک‌ها برای عملکردی خوب به پردازنده‌های سری Core i5 یا Core i7 نیاز دارند، این حدس چندان هم دور از انتظار نیست.

در نهایت ممکن است که تمام این اطلاعات تازه در واقع متعلق به یک پروژه کنسل شده برای مدت زمانی قبل باشند که جزییات آن اخیرا به بیرون درز کرده است

پیکسل اسلیت اولین تبلت گوگل بعد از ۳ سال محسوب می‌شود که با قیمت پایه ۵۹۹ دلار عرضه خواهد شد. البته کاربران می‌توانند کیبورد جداشدنی آن را با صرف هزینه‌ی ۱۹۹ دلاری خریداری کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی