ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

دیابلو ایمورتال تنها بازی موبایل بلیزارد نیست

در حالی که معرفی دیابلو ایمورتال (Diablo: Immortal) جنجال‌های زیادی را به همراه داشته اما به‌نظر می‌رسد که کمپانی بلیزارد برنامه‌های بیشتری برای این پلتفرم محبوب دارد. در یک جلسه پرسش و پاسخ بلیزارد به ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۱۷ آبان ۱۳۹۷ | ۱۱:۴۵

در حالی که معرفی دیابلو ایمورتال (Diablo: Immortal) جنجال‌های زیادی را به همراه داشته اما به‌نظر می‌رسد که کمپانی بلیزارد برنامه‌های بیشتری برای این پلتفرم محبوب دارد. در یک جلسه پرسش و پاسخ بلیزارد به بعضی سوالات طرفداران جواب داده و شاید مهمترین چیزی که در این گفت‌وگو مطرح شده، ساخت بازی‌های موبایل بیشتر از سوی آن‌ها باشد.

بلیزارد گفته که در حال حاضر چندتا از بهترین سازندگانش روی عناوین گوشی کار می‌کنند. بازی‌هایی که همگی از مجموعه‌های معروف این کمپانی هستند، بعضی‌هایشان همانند دیابلو ایمورتال در همکاری با بقیه شرکت‌ها ساخته می‌شوند و تعدادی هم تنها توسط اعضای داخلی خود بلیزارد توسعه خواهند یافت.

با توجه به محبوبیت بالای تلفن‌های هوشمند و سود بالایی که پورت‌های آنلاین گوشی در یک سال گذشته به دست آورده‌اند، ورود سازندگان بیشتر به این حوزه خبر غیرمنتظره‌ای نیست. اما سوالی که وجود دارد این است که پروژه بعدی بلیزارد روی تلفن‌های هوشمند چه چیزی خواهد بود؟

به جز دیابلو آن‌ها مجموعه‌های اوورواچ، استارکرافت، وارکرفت و ورلد آو وارکرفت را هم در اختیار دارند. بازی‌هایی که همگی محبوبیت خیلی بالایی داشته و به همین خاطر احتمال حضور هر کدام‌شان روی موبایل وجود دارد. البته چون دیابلو ایمورتال عنوانی MMO بوده و تا حدی به ورلد آو وارکرفت نزدیک‌تر شده، بنابراین بعید به نظر می‌رسد بلیزارد دوباره به سراغ این بازی برود.

دیابلو ایمورتال
دیابلو ایمورتال فعلا دارای گزینه «بازی خودکار» که این روزها در عناوین نقش آفرینی آنلاین فراگیر شده نخواهد بود.

شاید گزینه محتمل‌تر را بتوانیم اوورواچ بنامیم که Ace Force از تنسنت هم نشان داد چه قدر حضور عنوانی با مکانیزم‌های آن روی گوشی می‌تواند لذت بخش باشد. هر چند تمام این حرف‌ها تنها حدس و گمان بوده و باید منتظر اطلاعات بیشتر بمانیم. در ادامه این صحبت‌ها، بلیزارد باز به کنسول‌ها و پی سی اشاره کرد و گفت که بازی‌هایی را هم برای آن‌ها در دست ساخت دارد.

هنوز تاریخ عرضه دیابلو ایمورتال مشخص نیست. وقایع این اکشن نقش آفرینی آنلاین بین قسمت‌های دوم و سوم دیابلو اتفاق می‌افتد و هسته اصلی بازی هم به قسمت سوم شباهت خواهد داشت. تمام کلاس‌های دیابلو ۳ در این بازی حضور دارند و می‌توانید همراه با دوستان‌تان در دنیای اساطیری بازی به جنگ با دشمنان بروید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی