ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

لپتاپ جان سخت پاناسونیک Toughbook 31 با پشتیبانی از LTE معرفی شد

اگر به دنبال لپتاپی هستید که در هر شرایطی بتوانید رویش حساب کنید، بد نیست نگاهی هم به پاناسونیک Toughbook 31 داشته باشید که شرکت سازنده در نسل جدید، آن را به پردازنده نسل هفتمی ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۱۷ آبان ۱۳۹۷ | ۱۴:۳۰

اگر به دنبال لپتاپی هستید که در هر شرایطی بتوانید رویش حساب کنید، بد نیست نگاهی هم به پاناسونیک Toughbook 31 داشته باشید که شرکت سازنده در نسل جدید، آن را به پردازنده نسل هفتمی اینتل و پشتیبانی از LTE مجهز کرده است.

پاناسونیک Toughbook 31 با قیمت 3699 دلار عرضه خواهد شد

Toughbook 31 که آخرین بار در سال 2015 مورد بازنگری قرار گرفته بود، حالا از چیپست اینتل Core i5-7300 vPro و رم DDR4 بهره می برد و برای حفظ ارتباط اینترنت در مناطقی که دسترسی به وای‌فای وجود ندارد، به ماژول LTE پیشرفته مجهز شده است. البته لپتاپ 13 اینچی پاناسونیک چندان هم ارزان نیست و با برچسب قیمتی 3699 دلار، احتمالاً در ایران بالای 60 میلیون تومان قیمت خواهد داشت.

پاناسونیک Toughbook 31

مدل پایه پاناسونیک Toughbook 31 با پردازنده مورد اشاره، 16 گیگابایت رم و حافظه 256 گیگابایتی SSD از ماه آینده عرضه خواهد شد که امکان سفارش آن با رم 32 گیگابایتی و چیپست i7-7600U نیز وجود دارد. لپتاپ مورد بحث همچنین به نسبت سنگین بوده و در حالت عادی، 3.9 کیلوگرم و با باتری اضافی، 4.1 کیلوگرم وزن خواهد داشت.

پاناسونیک Toughbook 31 برای استفاده در شرایط سخت و توسط کاربرانی مانند سربازان، نیروهای پلیس و کارگران شرکت های انرژی طراحی شده و همان طور که در ویدیوی زیر مشاهده می کنید، مقاومت بسیار بالایی در مقابل ضربات دارد و پس از کشیده شدن با زنجیر روی مسیر گلی، همچنان به خوبی کار می کند.

لازم به ذکر است که باتری قدرتمند تاف‌بوک 31 با یک بار شارژ تا 19.5 ساعت کار مداوم را تضمین می کند که در صورت تجهیز به باتری اضافه، این زمان به 29 ساعت ارتقا خواهد یافت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی