ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

بازی Red Dead Redemption 2 رکورد ۸ ساله نسخه قبلی را در ۸ روز شکست

تیک تو اینتراکتیو، شرکت مادر راک استار گیمز، چند روز قبل گزارش مالی خود برای سه ماهه‌ی دوم سال مالی 2018 را در اختیار عموم قرار داد. این گزارش، شامل آمار و ارقام‌ مختلفی از ...

سورنا رضایی
نوشته شده توسط سورنا رضایی | ۱۷ آبان ۱۳۹۷ | ۱۴:۴۵

تیک تو اینتراکتیو، شرکت مادر راک استار گیمز، چند روز قبل گزارش مالی خود برای سه ماهه‌ی دوم سال مالی 2018 را در اختیار عموم قرار داد. این گزارش، شامل آمار و ارقام‌ مختلفی از عملکرد کلی این شرکت می‌شد که در بخشی از آن به بازی Red Dead Redemption 2 اشاره شده بود.

با توجه به گزارشی که منتشر شده، بازی Red Dead Redemption 2 توانسته است تا بدین لحظه 17 میلیون نسخه در سراسر جهان فروش داشته باشد. برای درک بهتر این رقم، این بازی توانسته تا رکورد فروش این سری را تنها در 8 روز بشکند که پیش از این در اختیار Red Dead Redemption بوده است. البته در حدود یک هفته‌ی قبل نیز رقمی از عملکرد مالی فوق‌ العاده‌ی این بازی منتشر شد که با توجه به آن، این بازی توانسته بود تنها در 3 روز نخست عرضه، 725 میلیون دلار درآمد زایی کند.

بازی Red Dead Redemption 2

این‌طور که به نظر می‌رسد، عملکرد بازی Red Dead Redemption 2 در فروش حتی از انتظارات سازندگانش نیز بالاتر بوده است. به همین دلیل شرکت تیک تو اینتراکتیو چشم انداز مالی خود برای ماه‌های باقی مانده از سال مالی را افزایش داده است. استروس زلنیک، مدیر عامل این شرکت، در بیانیه‌ای با محوریت این موضوع گفت:

در نتیجه‌ی عملکرد قوی در دومین سه ماهه‌ی سال و همچنین فروش بالاتر از انتظارات بازی Red Dead Redemption 2، پیش بینی‌هایمان برای چشم انداز مالی‌ سال مالی 2019 افزایش می‌دهیم. همچنین آماده هستیم تا در این سال رکورد تازه‌ای را در زمینه سود و جریان مالی عملیاتی تعدیل شده به ثبت برسانیم. علاوه بر این‌ها، خط تولیدی بسیاری قوی‌ برای کار روی عناوین‌مان داریم که آمادگی سود آوری در بلند مدت را داراست.

همچنین دیگر بازى شاخص راک‌استار یعنى GTA V فروش ١٠٠ میلیون نسخه‌ای را رد کرد و به سومین بازى پرفروش تاریخ تبدیل شد. بسیاری از کارشناسان اعتقاد داشتند که دو بازی Red Dead Redemption 2 و Call of Duty: Black Ops 4 رقیب یکدیگر در زمینه‌ی فروش خواهند بود. هر چند تاکنون آمار دقیقی از فروش Black Ops 4‌ منتشر نشده است اما به نظر نمی‌رسد جدیدترین نسخه از سری بازی‌های کال او دیوتی حرفی برای گفتن در برابر شاهکار راک استار داشته باشد. در پایان، توصیه می‌کنیم برای خواندن نقد بازی، به این لینک مراجعه کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • امیر
    امیر | ۱۸ آبان ۱۳۹۷

    روی ps4 pro دارم بازی میکنم. این بازی واقعا یه شاهکاره. هرچی بگم کم گفتم. نمره ۱۰۰ از ۱۰۰ نشون میده هیچی کم نداره.

مطالب پیشنهادی