ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سایت Giphy از پلتفرم جدید خود برای ویدیوهای کوتاه پرده برداشت

وبسایت Giphy که همه آن را با تصاویر گیف جذابش می‌شناسیم، به تازگی از پلتفرمی جدید و اختصاصی برای میزبانی ویدیوهای کوتاه پرده برداشته است. پلتفرم جدید Giphy چیزی است ما بین یوتیوب و Vine؛ ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۹ آبان ۱۳۹۷ | ۱۵:۱۵

وبسایت Giphy که همه آن را با تصاویر گیف جذابش می‌شناسیم، به تازگی از پلتفرمی جدید و اختصاصی برای میزبانی ویدیوهای کوتاه پرده برداشته است. پلتفرم جدید Giphy چیزی است ما بین یوتیوب و Vine؛ جایی که مردم می‌توانند ویدیوهای 30 ثانیه‌ای یا کوتاه‌تر را بارگذاری کرده و به تماشای آنها بپردازند.

طبق بیانیه خبری منتشر شده از سوی Giphy، پلتفرم جدید بیش از تصاویر گیف روی ویدیوها متمرکز شده و خواستار آن است که "آینده سرگرمی" را به تصاحب خود درآورد. به عقیده اعضای Giphy آینده سرگرمی را "سرگرمی‌های کوچک" رقم خواهند زد.

پلتفرم جدید Giphy فعلا به صورت سافت لانچ فعالیت خود را آغاز کرده تا کاربران بدانند که پلتفرم اصلی در سال 2019 به چه شکل و شمایلی خواهد بود. در حال حاضر 118 ویدیو در این پلتفرم بارگذاری شده که همگی در فستیوال ویدیوی کوتاه Giphy که دیشب در شهر نیویورک برگزار شد گردآوری شده‌اند. جالب است بدانید که کلیه این ویدیوها توسط داورهای حرفه‌ای از جمله Casey Neistat، یوتیوبر مشهور قضاوت شده و برای انتشار برگزیده شده‌اند.

قرار است که هم کاربران دسکتاپ و هم موبایل به پلتفرم جدید Giphy دسترسی داشته باشند. ویدیوها با کیفیت HD و SD بارگذاری شده و گزینه‌ای برای بردن آن‌ها به حالت تکرار بی‌پایان هم وجود خواهد داشت. همچنین کاربران می‌توانند ویدیوها را به فهرست ویدیوهای محبوب خود اضافه کرده و در خارج از پلتفرم نیز به اشتراک بگذارند.

Giphy اولین شرکت علاقه‌مند به ویدیوهای کوتاه نیست. اینستاگرام و اسنپ‌چت سال‌هاست در این حوزه فعالیت می‌کنند و TikTok هم پلتفرم ویدیوی کوتاه دیگری است که با الهام از Vine، به تازگی محبوبیت زیادی میان کاربران اینترنت بدست آورده. در عین حال دام هافمن، هم‌بنیان‌گذار Vine دیروز اعلام کرده که بهار 2019 باید منتظر آغاز فعالیت جایگزین سرویس Vine با عنوان "Byte" باشیم.

Giphy تاریخ دقیقی برای زمان شروع به کار پلتفرم ویدیویی خود اعلام نکرده، با این وجود فعلا می‌توانید با مراجعه به این لینک در فستیوال ویدیویی این کمپانی شرکت کرده و ویدیوهای کوتاه خود را برای برگزیده شدن در این پلتفرم بفرستید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی